قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/08 20:30 | کد خبر : 744
لیگ برتر با الکلاسیکوی پرالتهاب استارت می خورد...

برادری در کار نیست،به وقت ونگانزا!

لیگ برتر فوتبال ایران از روز چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه، با برگزاری یک دیدار معوقه از هفته شانزدهم بین دو تیم تراکتور و سپاهان در و یادرزشگاه یادگار تبریز از سرگرفته خواهد شد.

تراکتور,سپاهان,لیگ برتر فوتبال ایران,تراکتور-سپاهان,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، این تقابل، دیداری ساده بین دو تیم نیست؛ چه از جنبه نتیجه و جدول و چه از بُعد نبرد مجازی که از یک هفته به بازی آغاز شده است. جنگ رسانه‌ای بین مدیران و رسانه های طرفداری هر دو تیم بالا گرفته و روز به روز بر آتش این جنگ مجازی و بیانیه ها افزوده می شود. جنگی که پیشتر از طرف مدیران اصفهانی شروع شده و بیشتر رنگ و لعاب فرافکنی دارد تا واقعیت!

اصفهانی ها با استفاده از استراتژی جنگ رسانه‌ای خارج از زمین و ایجاد فشار بر داوران و فدراسیون سعی دارند تمرکز تیم حریف را برهم زده و در ظاهر با شعار "با هواداران تراکتور برادریم" جو ورزشگاه را به نفع خودشان تغییر بدهند. البته می شد با خاطرات و حس های خوب به استقبال این دیدار جذاب رفت اما روندی که تیم مهمان در پیش گرفته، بیشتر به دامن زدن خاطرات بد گذشته منجر می شود.

هروقت نامی از سپاهان در ذهن هواداران تراکتور خطور می‌کند همه آنها در یک پیام واحد مشترکند "سرقت جام" ! ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۵ ،شبی که تراکتور می‌توانست به اولین قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر برسد اما اتفاقات تلخی رخ داد که این حسرت و داغ را بر دل میلیون ها هوادار تراکتور نشاند و جامی که همه مال تراکتور می دانستند را بالای دست کاپیتان سپاهان برد.

هواداران تراکتور هرگز این شب تلخ و سرقت شادی و خاطره بزرگ عمرشان را فراموش نکرده و اصفهانی ها را هرگز نبخشیداند. چه بسا که از نظر خیلی از آنها، سپاهان منفورتر از پرسپولیس و استقلال است. اما هر چه که باشد تاریخ نشان داده که تراکتور و هوادارانش معمولا چوب حاشیه را خورده اند و همین حالا هم به نظر می رسد تمرکز روی سه امتیاز و در نهایت کسب آن، بهترین پاسخ به حواشی اخیر باشد. 

این دیدار شش امتیازی و حیثیتی می تواند روی سرنوشت قهرمانی لیگ برتر تاثیر مهمی بگذارد. در یک سوی میدان پاکو خمس به فکر ونگانزا، واژه‌ای اسپانیایی به معنای انتقام که بر دهان هواداران و بازیکنان تراکتور جاری شده تا نتیجه دیدار رفت را جبران کنند و در کورس قهرمانی لیگ بمانند، در سوی دیگر ژوزه مورایس که بعد از سه شکست پیاپی در لیگ، دو برد پیاپی را کسب کرده نمی خواهد بازهم در نقش مربی از دست دهنده جام در پایان فصل معرفی شود. 

کد خبر 744


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید