قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/10 20:30 | کد خبر : 745
تماشاگر تعیین تکلیف رقیبان بدون تحرک خاص...

نگران کننده و غیرقابل قبول؛ مسِ قهرمان را دریابید!

کم کم تکلیف اکثر تیم های لیگ برتر فوتسال برای سال آینده در حال مشخص شدن است جز چند تیم فانوس به دست و البته یک مورد مرموز...

مس سونگون,گیتی پسند,لیگ برتر فوتسال ایران,حمید بی غم,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، مس سونگون رقابت قهرمانی فصل قبل لیگ برتر فوتسال را با اختلاف به گیتی پسند واگذار کرد. تغییر سرمربی هم در هفته های پایانی شرایط این تیم را بهتر نکرد و تنها اتفاق خوب این مدت پیروزی در الکلاسیکو بود که باعث شد گیتی فصل را بدون باخت به پایان نرساند.

در چنین شرایط تصور می شد که مدیران مس سونگون بلافاصله پس از پایان فصل برای فصل آینده استارت بزنند. بعد از گذشت یک ماه از لیگ برتر و زمانی که تیم های بالانشین تکلیف نیمکت ها و تمدیدی هایشان را تقریبا مشخص کرده اند هنوز هیچ تحرک خاصی در باشگاه مس دیده نمی شود. این باشگاه هنوز تکلیف ماندن یا نماندن حمید بی غم را هم مشخص نکرده است.

بی غم در آخرین روزهای سال جلسه ای با مدیرعامل مس سونگون داشت اما هیچ اتفاق خاصی بعد از این جلسه رخ نداده است. این به شایعات عدم توافق سرمربی و باشگاه دامن می زند. از طرفی چند ستاره تیم با پیشنهادات خوبی از دیگر باشگاهها مواجه هستند و با توجه به عدم تعیین تکلیف تیم تا این لحظه احتمال جدایی آنها خیلی زیاد است.

شایعاتی هم در خصوص احتمال تغییرات کلان در باشگاه مس سونگون مطرح شده اما تا کنون هیچ نهاد یا منبع رسمی‌ای در این خصوص توضیحی ارائه نکرده است. با این وجود در شرایط فعلی به نظر می رسد عید و دغدغه هایش بیشتر از فصل جدید و ستاره هایی که باید جذب یا حفظ شوند ذهن مسی ها را به خود درگیر کرده باشد.

از باشگاه مس سونگون خبر می رسد که این باشگاه هنوز معوقات سال گذشته اعضای تیم فوتسالش را پرداخت نکرده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از آنها حتی جواب تلفن باشگاه را طی هفته های اخیر ندهند؛ این در حالی است که گیتی پسند، رقیب اصلی مس برای قهرمانی، با همه نفرات مدنظر محمد کشاورز به تمدید کرده و در حال حاضر مشغول جذب ستاره های دیگر تیم هاست. در بین خریدهای احتمالی گیتی، نام سالار آقاپور، ستاره سابق مس سونگون و چند بازیکن دیگر این تیم نیز دیده می شود.

 

کد خبر 745


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید