قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/10 20:30 | کد خبر : 747
عبدیضا و شاگردانش در ایستگاه مرگ و زندگی...

به استقبال بازی بزرگ امشب؛ فینال خوایم یالا!

شهرداری ارومیه یک قدم تا رسیدن به فینال لیگ برتر والیبال فاصله دارد؛ این تیم امشب می تواند رویایی را محقق کند که در آغاز فصل به یک سراب شبیه بود!

لیگ برتر والیبال ایران,تیم والیبال شهرداری ارومیه,عبدالرضا علیزاده,والیبال آذربایجان,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، امشب، شب سرنوشت ساز و مهمی برای اهالی والیبال آذربایجان است؛ شهرداری ارومیه امشب از ساعت 19 مهمان شهداب یزد در سومین و آخرین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال است؛ برنده این دیدار فینالیست لیگ خواهید شد. در آستانه این دیدار داستان جالبی برایتان آماده کرده ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.

تیم والیبال شهرداری ارومیه تا اواخر هفته های پایانی نیم فصل اول با سرمربیگری جهانگیر سیدعباسی روزهای تیره و تاری را می‌گذراند و به باخت های متوالی عادت کرده بود. این شرایط حتی باعث قهر عاشقان والیبال ارومیه با این تیم شده بود به طوری که حتی در بازی های خانگی شهرداری اورمیه تعداد هواداران حاضر در سالن غدیر ارومیه حتی به ۵۰۰ نفر هم نمی رسید اما به یکباره تغییر مهمی ایجاد شد و عبدالرضا علیزاده، چهره شناخته شده والیبال ارومیه برگشت به جایی که به آنجا تعلق داشت و این تغییر روز های خوبی را به همراه داشت.

«عبدیضای ارومیه» در روزهای نخست قبول هدایت تیم شهرش، با کسب چند برد واجب تر از نان شب، نشان داد راه برون رفت از روزهای پرنوسان پاییزی را بلد است. او با ایجاد ذهنیت برنده در بین بازیکنان و هواداران تیم سبب شد تا عاشقان والیبال آذربایجان بار دیگر با سالن درنالار ارومیه آشتی کنند و والیبال این شهر بار دیگر به روز های آرمانی خودش نزدیک و نزدیک تر شود.

شاگردان علیزاده به قدری متحول شدند که اولین شکست تیم پرمهره و کهکشانی فولاد سیرجان با هدایت بهروز عطایی را پس از ۱۴ هفته برد متوالی رقم زدند. این روند مثبت ایجاد شده توسط علیزاده شهرداری ارومیه را از روز های تیره و تارش دور کرد و با خلق شگفتی و معنا کردن معجزه، تیم سیزدهم جدولی را به جمع چهار تیم برتر لیگ رساند. این در حالی است که حتی خوش بین ترین هوادار والیبال آذربایجان و ارومیه هم فکر نمی‌کرد تیمشان پا به مرحله‌ی نیم نهایی بگذارد.

جدال سوم دو تیم شهرداری اورمیه و شهداب یزد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران ، امروز شنبه یازدهم فروردین ماه از ساعت ۱۹ در سالن خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد. همچنین این بازی به صورت زنده از شبکه های سراسری ورزش و استانی آذربایجان غربی پخش خواهد شد ، برنده این بازی حریف فولاد سیرجان ایرانیان خواهد شد.

کد خبر 747


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید