قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/07 20:30 | کد خبر : 748

سوپر لیگ فوتبال ترکیه این هفته بعد از پایان فیفا دی از سر گرفته خواهد شد؛ تقابل قهرمانی گالا و فنر در این هفته های باقیمانده جذاب و دیدنی خواهد  بود.

گالاتاسرای,فنرباغچه ,سوپر لیگ فوتبال ترکیه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، سوپرلیگ فوتبال ترکیه از چهاردهم فروردین دوباره آغاز می شود و در فاصله هشت هفته به پایان فصل، کورس قهرمانی خلوت اما بسیار نفس گیری در آن شاهد هستیم. گالاتاسرای و فنرباغچه با فاصله گرفتن از همه رقیبان، طی این هشت هفته برای تصاحب جام قهرمانی باهم رقابت خواهند کرد.

فنرباغچه که با خریدهای خوب توانسته در خط هافبک بازیکنانی مثل سباستین شیمانسکی را به جمع نفراتش اضافه کند. این تیم به دنبال پایان دادن به طلسم یک دهه قهرمان نشدنش است و امسال فرصت خوبی برای رسیدن به این هدف دارد.

از طرف دیگر گالاتاسرای، صدر جدولی با باخت در جام حذفی و کنار رفتن از این رقابت ها تمرکزش را برای قهرمانی لیگ بیشتر کرده و می خواهد قهرمانی فصل قبلش را تکرار کند.

حضور دو مهاجم بین المللی و معروف در خط حمله دو تیم، آنها را به کسب برد در بازی های آتی امیدوار کرده است. ادین ژکو از فنرباغچه با۱۸  گل در صدر جدول گلزنان سوپرلیگ حضور دارد و مائورو ایکاردی از گالاتاسرای با ۱۷ در پشت سر او دوم است.

اما فاصله دو امتیازی دو تیم باعث شده قهرمان قطعی لیگ غیر قابل پیش بینی باشد. گالا با 81 امتیاز در صدر و فنرباغچه با 79 امتیاز دوم است؛ دو تیم این هفته (14 فروردین) به ترتیب مقابل هاتای اسپور و آدتا دمیر اسپور به میدان خواهند رفت.

البته این رقابت هیجان انگیز شاید به همین زودی ها تعیین تکلیف نشود و کار به هفته ماقبل پایانی کشیده شود؛ جایی که گالا و فنر در هفته سی و هفتم در ورزشگاه خانگی گالا مقابل هم صف آرایی خواهند کرد و آنجاست که داستان ته خط و هر آن چه در چنته داری رو کن را شاهد خواهیم بود!حساس ترین بازی این لیگ میتواند بازی هفته ۳۷ این لیگ بین گالاتاسرای و فنر باغچه در استادیوم RAMS Park باشد.

کد خبر 748


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید