قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/10 20:30 | کد خبر : 750
از دودزا تا پرچم های چند متری و یک مورد مهم دیگر...

سکوهای یادگار بی‌تاب روز موعود؛ همه چیز آماده است!

سکو های یادگار امام آماده مثل اعضای دو تیم تراکتور و سپاهان برای دیدار حساس روز چهارشنبه آماده می شوند.

تراکتور,سپاهان,هواداران تراکتور,ورزشگاه یادگار امام,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در تبریز و شهرهای اطراف چند روز است همه از پانزدهم فروردین می گویند. حماسه عظیمی که قرار است یک بار دیگر به وقوع بپیوندد و اثبات کند تراکتور پرهوادارترین و پرشورترین تیم فوتبال آسیا است. ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه تراکتور در تبریز میزبان سپاهان اصفهان است؛ دیداری که باتوجه به تشنج های رسانه ای چند روز گذشته و موقعیت نزدیک دو تیم در جدول حساسیت فوق العاده ای دارد.

آنچه این دیدار را فراتر از زمین چمن و بازی هجومی دو تیم زیبا خواهد کرد، بر روی سکو های استادیوم یادگار امام خواهد بود. حضور بیش از ۷۰ هزار هوادار و برنامه های متنوعی که بعضی از آنها خودجوش و بعضی با کمک معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه تراکتور قرار است انجام شود.

مقرر شده است حدود ۶ پرچم بزرگ ۳ متری مزین به تصاویر شهید باکری، استاد شهریار ، ستارخان، پاکو خمس ، شجاع خلیل زاده و ریکاردو آلوز بر روی سکو ها برافراشته شود. علاوه بر این حدود ۱۲۰ عدد پرچم بزرگ ۱/۵ متری با لوگوی باشگاه تراکتور نیز تدارک دیده شده است تا در دستان هواداران زیبایی سکوها رو دوچندان کند .

مصادف شدن این دیدار با ماه مبارک رمضان و برگزاری آن پس از غروب آفتاب ، توفیقی اجباری شده است تا کانون هواداران باشگاه تراکتور با تدارک دیدن حدود ۳۰۰ عدد دودزا و فلاشر به استقبال اولین بازی سال برود. قطعا استفاده به جا و اصولی این ابزار توسط هواداران، صحنه هایی به یاد ماندنی در ورزشگاه رقم خواهد زد.

پرشور ها که دیشب با خبر آتش زده شدن المان تراکتور در شهرستان شوط استان آذربایجان غربی مواجه شده و احساساتشان جریحه دار شده است، خود نیز در محفل های هواداری از برنامه هایی برای حرکت های خودجوشانه صحبت می کنند. یکی از آن ها محکوم کردن این حرکت و درخواست از مقامات امنیتی به خصوص در استان آذربایجان غربی برای پیگیری این اتفاق و جلوگیری از تکرار چنین حرکات تفرقه انگیزی می باشد.

 

کد خبر 750


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید