قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/11 20:30 | کد خبر : 756
آذربایجان نماد فرهنگ هواداری والیبال...

زیبایی محض؛ تیمی که باخت اما تشویق شد!

ویژه‌ترین صحنه بازی سوم مرحله‌ نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نه در داخل زمین بلکه روی سکوهای سالن خانه والیبال تهران رخ داد.

عبدالرضا علیزاده,لیگ برتر والیبال ایران,تیم والیبال شهرداری ارومیه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، شهرداری ارومیه و شهداب یزد هر کدام با یک برد پای به دیدار سوم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال گذاشتند؛ برنده این دیدار راهی فینال می شد. در شبی که هر دو تیم برای فینالیست شدن از جان مایه گذاشتند، این شهداب بود که 3-1 برد و جشن صعود گرفت. بعد از این اتفاق صحنه زیبایی روی سکوهای تیم بازنده رخ داد.

تماشاگران تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از باخت تیمشان مقابل شهداب یزد و عدم راهیابی به فینال لیگ برتر والیبال، در اقدامی بسیار قابل تحسین به شدت عبدالرضا علیزاده و بازیکنان تیم شان را تشویق کردند تا رضایت مندی خود را از آنان ابراز کنند.

والیبال جایگاه بسیار ویژه در نزد مرد ارومیه دارد. آنها با والیبال بزرگ شده اند و بار دیگر نشان دادند که فرهنگ هوادارای منحصربفردی هم دارند. هواداران ارومیه والیبال را حتی به شکل فنی می‌فهمند و با توجه به داشته های تیم ارزیابی می‌کنند و بدون اینکه احساسات را وارد تصمیم گیری های خود کنند از سر دادن شعارهای زشت حیا کن رها کن و یا بازیکن بی غیرت و... امتناع می کنند. آنها شب گذشته با تشویق علیزاده و شاگردانش، بار دیگر این فرهنگ بالا را ثابت کردند.

 

کد خبر 756


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید