قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/12 20:30 | کد خبر : 760
تراکتور-سپاهان، این بار حساس تر از همیشه

به استقبال شروع باشکوه لیگ برتر در تبریز

لیگ برتر در سال 1403 با یک نمایش باشکوه در تبریز کلید خواهد خورد

تراکتور,لیگ برتر,پاکو خمس,

به گزارش ورزش "آذربایجان"، تراکتور-سپاهان، بدون توجه به جدول این تقابل همیشه حساس است. امسال شرایط دو تیم کار را از نظر جدولی هم حساس کرده و پاکو خمس و ژوزه مورایس از تقابل عصر فردا فقط سه امتیاز می خواهند. آنها می دانند که تک خواسته هوادارانشان هم همین سه امتیاز و بس! خارج از مستطیل سبز حساسیت از چند روز پیش آغاز شده ولی همه خوب می دانیم که تا سوت شروع به صدا در نیاید و تا ضربه ها به توپ زده شود، چنین تقابلی را نمی توان پیش بینی کرد.

نگاهی به جدول

تراکتور در حال حاضر با 20 بازی و 38 امتیاز سوم است. این تیم که یک بازی کمتر از پرسپولیس و استقلال – تیم های بالاتر از خودش – دارد در صورت پیروزی مقابل سپاهان به فاصله دو امتیازی تیم دوم جدول (پرسپولیس) خواهد رسید. سپاهان هم با 19 بازی و 37 امتیاز سوم است. این تیم در صورت غلبه بر تراکتور جای این تیم در رده سوم را گرفته و برای رسیدن به پرسپولیس در رده دوم امیدوارتر خواهد شد.

تقابل کاملا شش امتیازی

تراکتور با شرایط نسبتا به بهتری نسبت به سپاهان پای به این دیدار که تقابلی معوقه از هفته شانزدهم است خواهد گذاشت. این تیم همین چند وقت پیش از الهلال شکست سختی خورد و چند باخت در لیگ برتر هم شرایطش در بالای جدول را کمی دگرگون کرده است.

با این وجود سه امتیاز بازی می تواند مسیر قهرمانی را دوباره سپاهان باز کند؛ همان طور که خمس و شاگردانش با همین سه امتیاز خواهند توانست خود یک مدعی واقعی قهرمانی در یک سوم پایانی فصل جا بزنند؛ عنوانی که حفظ و ارتقای آن با توجه به دو بازی خانگی دیگر سرخ پوشان کامل امکان پذیر است.

حرف آخر...

آن طور که گفته شده تماشای این دیدار رایگان است و از VAR هم خبری نیست. امیر عرب براقی قضاوت بازی فردا را به عهده دارد و کمک های او دانیال باشنده و محسن بابایی هستند. آنها هم فردا مثل بازیکنان داخل زمین محکی حسابی در همین ابتدای سال جدید خواهند خورد تا حسابی برای سال پیش رو آبدیده شوند.

کد خبر 760


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید