قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/12 20:30 | کد خبر : 765
کاتالوگ مهم بازی بزرگ امشب...

تراکتور-سپاهان؛ جذابیت بالاتر از حساسیت!

تراکتور و سپاهان، دو تیم هجومی و پرمهره فوتبال ایران، امشب در یک نبرد حساس به مصاف هم خواهند رفت.

تراکتور,سپاهان,لیگ برتر,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، این مسابقه جذابیت‌های زیادی دارد و از لحاظ فنی می‌تواند شروع خوبی برای بازی‌های لیگ برتر در سال جدید باشد، مهره‌های هجومی تاثیرگذار، مربیان صاحب سبک و حضور هواداران پرشور تراکتور به این مسابقه جذابیت بیشتری می‌دهد.

خدا به داد مدافعان برسد

حضور 3 آقای گل لیگ برتر در خط حمله دو تیم نشان از آمار هجومی خوب دو تیم و مهره‌هایی زهردار در محوطه جریمه می‌دهد که کار را برای مدافعان سخت می‌کند اما با وجود بازیکنانی چون محمد دانشگر، عارف آقاسی و شجاع خلیل زاده تقابل‌های جذابی بین مهاجمان آماده فوتبال ایران و مدافعانی که مدعی پیراهن تیم ملی هستند نبرد جالبی را رقم می‌زند.

دوئل مهندسین با یک جای خالی بزرگ

در غیاب گوستاوو بار میانه میدان روی دوش ریکاردو آلوز خواهد بود در مقابل محمد کریمی و نورافکن قرار خواهند داشت که سپاهان هم در فاز دفاعی مهره‌های قابل اتکایی دارد.

اتوبان با سرعت های غیرمجاز...

جدال اصلی در این مسابقه نبردهای کناره‌های زمین است، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، نادری، نعمتی، دلتیچ، حسین زاده، احمدزاده، شکاری بازیکنان با کیفیتی هستند که به احتمال زیاد در پست‌های فول بک و وینگر برای دو تیم به میدان خواهند رفت و میل هجومی بالای مدافعان کناری و قدرت فنی وینگرها جدال‌های جذابی در این مسابقه رقم خواهد زد.

پاشنه آشیل تراکتور؟

شاید در این مسابقه بیشترین فشار روی هافبک دفاعی تراکتور وارد شود و او روز سختی داشته باشد، میل هجومی بالای آلوز و بازگشت به عقب کمتر مهاجمان این تیم فشار زیادی را روی هافبک دفاعی تراکتور وارد خواهد کرد و با توجه به کیفیت بالای برایان دابو و وینگرهای این تیم که به پشت محوطه مایل می‌شوند می‌تواند پاشنه آشیل تراکتور باشد.

تفکرات مشابه دو سرمربی و یک زیبایی نهفته

تفکرات هجومی خمس و مورایس هم در این مسابقه می‌تواند به زیبایی‌های بازی کمک کند، هیچکدام از آنها تمایلی به فوتبال دفاعی ندارند و در مسابقات لیگ همواره فوتبال هجومی به نمایش گذاشتند که این مسابقه حساس می‌تواند بازی متفاوتی نسبت به دربی پایتخت باشد و گل‌های زیادی رد و بدل شود.

و اما جدول...

اهمیت این مسابقه از لحاظ جدول هم به قدری تعیین کننده است که می‌تواند یک تیم را به کورس قهرمانی نزدیک و تیم دیگر را حتی از معادلات قهرمانی خارج کند و درگیر حاشیه کند و شاید همین حساسیت روی مسابقه تاثیرگذار باشد اما با توجه به میزبان بودن تراکتور و نیاز سپاهان به 3 امتیاز مسابقه شرایط خنثی شود و دو تیم با ریسک بیشتری وارد زمین شوند.

کد خبر 765


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید