قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/14 20:30 | کد خبر : 776

دیدار تیم های تراکتور و سپاهان با تساوی 0-0 به پایان رسید.

تراکتور,سپاهان,لیگ برتر,پاکو خمس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم های تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به میدان رفتند. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ظرفیت ورزشگاه یادگار امام حدود دو ساعت پیش از شروع بازی کامل شد و بسیاری از هواداران از سکوهای اطراف ورزشگاه نظاره گر بازی هستند.

شاگردان پاکو خمس در نیمه اول با حمایت هوادارانشان بازی بهتری نسبت به حریف انجام دادند؛ شوت سرکش مهدی شیری از پشت محوطه جریمه که تیر دروازه سپاهان را به لرزه درآورد، مهمترین موقعیت این دیدار در نیمه اول بود.

سپاهان نیمه دوم را بهتر از تراکتور آغاز کرد اما خمس با تعویض هایش نبض بازی را در اختیار تیمش قرار داد و تراکتور با نزدیک شدن به دقایق پایانی تیم کاملا برتر میدان بود.

بازیکنان تراکتور سعی داشتند با رهبری ریکاردو آلوز و بهره بردن از ارسال از جناحین دروازه سپاهان را باز کنند اما دفاع حریف کم اشتباه و متراکم بود و اجازه چنین کاری به آنها نمی داد.

شوت سرکش عارف آقاسی از پشت محوطه جریمه در دقیقه 80 فاصله ای تا ورود به دروازه نداشت اما با خوش شانسی نیما میرزازاد از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد. دو دقیقه بعد سیامک نعمتی، یار تعویضی تراکتور، در دو قدمی دروازه شانس گلزنی مسلمی را از دست داد.

بعد از چند دقیقه توفانی میزبان، دقایق پایانی آبستن اتفاق خاصی نبود تا دیدار بزرگ اول سال تراکتور-سپاهان با این همه حاشیه و هیاهو در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تراکتور سوم و سپاهان چهارم بماند.

کد خبر 776


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید