قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/15 20:30 | کد خبر : 779
درخشش امیدوار کننده پورحمیدی مقابل سپاهان

خروج از زیر سایه گجت؛ دروازه تراکتور امن شد!

حسین پورحمیدی، دروازه بان تراکتور، در بازی حساس روز گذشته یکی از بهترین های تیمش بود.

تراکتور,سپاهان,پورحمیدی,

به گزارش "ورزش آذربایجان " تیم های تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر دیشب در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام تبریز به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یکی از نکات قابل توجه این بازی درخشش دروازه بان‌های دو تیم بود. حسین پورحمیدی، دروازه بان تراکتور در این دیدار پر فشار چند سیو خوب داشت و یکی از بهترین های تیمش بود.

او در همان ابتدای نیمه اول بازی یک موقعیت صد در صد گل را در شرایط تک به تک از رضا اسدی، مهاجم خطرناک سپاهان، گرفت و در طول ادامه کار نیز کم اشتباه و مسلط نشان داد. دروازه بان تراکتور خوب می دانست که در چنین بازی های مهمی یک تک اشتباه می تواند به قیمت جان خود و تیمش تمام شود!

حسین پورحمیدی در بازی هفته بیست و یکم مقابل شمس آذر قزوین هم عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته و نقش مهمی در برد تراکتور مقابل نماینده قزوین داشت.

این دروازه بان جوان که سایه سنگین محمدرضا اخباری را از همان ابتدای فصل بر دوش می‌کشید حالا با پیشرفت چشم‌گیر و شگرف در بازی های اخیر تراکتور در لیگ برتر، رفته رفته خیال هواداران را از این پست که تا همین چند هفته پیش پاشنه آشیل تیم بود آسوده کرده است.

کد خبر 779


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید