قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/15 20:30 | کد خبر : 781
چند هزار نفر + این دو نفر؛ همه چیز از اینجا شروع شد

جزئیات جذاب‌ترین اتفاق بازی تراکتور-سپاهان (عکس)

ابتکار جالب دو هوادار جوان تراکتوری به یک نمایش باشکوه در ورزشگاه یادگار امام منجر شد.

تراکتور,سپاهان,لیگ برتر,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در شبی که بازی تراکتور و سپاهان غرق در حساسیت، زیبایی خود را فراموش کرده بودحرکات خودجوش هواداران تراکتور روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، شب بسیار زیبایی در لیگ برتر فوتبال ایران خلق کرد؛ شبی که نمایش فنی بازیکنان در حد فضای زیبای ورزشگاه نبود؛ یکی از جذاب ترین بخش هایی که روی سکوها جلب توجه می کرد، هزاران نور قرمزی بود که به سمت زمین نشانه رفته بود؛ شاید برایتان جالب باشد که بدانید کل این کار ابتکار دو نوجوان هوادار تراکتور بود!

چند ساعت قبل از پروژه!
چند ساعت قبل از شروع بازی که در ورزشگاه حضور داشتیم با دو نوجوان قرمز پوش در راهروی اصلی سکوها مواجه شدیم؛ این دو تکه های شفاف قرمز رنگی در دست داشتند که آنها را به هر کسی که از کنارشان رد می شد تعارف می کردند. هر هوادار یکی از این اشیای نامفهوم را همراه با کاتالوگ مصرف آنی دریافت می کرد. هر یک از این هواداران قرار بود در نهایت بخشی از یک تابلوی نقاشی زیبا باشند که نقاشی آن را دو نوجوان قصه ما به عهده داشتند.

شرح پروژه؛ نقاشی کل ورزشگاه!
برای پی بردن به موضوع گفت و گوی کوتاهی با یکی از آنها داشتیم که به گفته دوستش بهتر حرف می زد. او اول قطعه مورد نظر را نشانمان داد؛ پلاستیک های شفاف (طلق) قرمز رنگ که به ابعاد دو سه سانتی متر مربع در آمده بودند. برایمان گفت که این حرکت کاملا خودجوش را با دوستش طراحی کرده و قرار است هر هوادار یکی از همین ها را مقابل لنز گوشی موبایل خود قرار داده و به جای نور سفید معمول، نور قرمز روی سکوها ایجاد شود؛ با اطمینان از پروژه سربسته شان صحبت کردند و بلافاصله کار را از سر گرفتند. شاید فکرش را هم نمی کردند کارشان این طور بگیرد. آنها یکی از زیباترین بک‌گراندهای تاریخ ورزشگاه یادگار امام را نقاشی کردند.

شاید بازی دو تیم صحنه جذاب خیلی نداشت اما قطعا عکاسان کنار زمین از عکاسی در چنین فضایی لذت کافی را بردند. آنها با زیباترین طراحی بصری ممکن تصاویر بازی را ثبت کردند و چنین فضایی را قطعا مدیون دو نوجوان مبتکر تراکتوری و همکاری خودجوش هواداران با پروژه جذاب آنها بود.

کد خبر 781


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید