قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/16 17:30 | کد خبر : 783
همه امید خمس و یارانش به دو بازی آینده

هیاهو و ریخت‌وپاش در تبریز، جشن در تهران!

تراکتور و سپاهان دیروز به تساوی مقابل یکدیگر رضایت دادند تا استقلال و پرسپولیس با خیال راحت به جنگ قهرمانی بپردازند.

تراکتور,سپاهان,پاکو خمس,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر دیروز در حضور بیش از ۸۰ هزار هوادار تراکتور برگزار شد. با وجود جو فوق العاده سکو های ورزشگاه یادگار امام، بازی دو تیم گلی به همراه نداشت تا زیبایی های این رویداد دوچندان شود. البته هر دو تیم موقعیت های خوبی روی دروازه هم ایجاد کردند که با آمادگی بالای دروازه بان ها مواجه شد.

تراکتور با این یک امتیاز ، ۳۹ امتیازی شده و در رده سوم باقی ماند. سپاهان نیز با یک بازی کمتر و 38 امتیاز در تعقیب شاگردان پاکو خمس است. با توجه به اختلاف ۷ امتیازی تراکتور با صدر جدول و ۹ بازی باقی مانده، سرخ پوشان آذربایجان اکنون قهرمانی را کمی دور از دسترس خود می‌بینند و بیشتر بر روی کسب رده دوم متمرکز میشوند.

تی تی ها دوشنبه بیستم فروردین ماه در چارچوب هفته بیست و دوم میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود و پس از آن نیز یک بازی خانگی دیگر مقابل ذوب آهن در جمعه همان هفته خواهند داشت. این دو بازی پیاپی خانگی می تواند نویدبخش ۶ امتیاز برای شاگردان خمس باشد و پس از آن نیز آنها در انتهای اولین ماه از سال باید به قائم شهر رفته و مقابل نساجی قرار بگیرند.

اگر بخت با تراکتور یار باشد و آنها بتوانند در دو بازی آینده خانگی حداکثر امتیاز را جمع کرده و با روحیه مضاعف لیگ برتر را ادامه بدهند، در صورت لغزش تیم های پایتخت نیز نیم نگاهی می‌توانند به قهرمانی داشته باشند.

کد خبر 783


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید