قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/16 20:30 | کد خبر : 793
سین جیم مجازی مدیرعامل تراکتور بخاطر یک ملاقات غیرمنتظره...

بشیکتاش و روبین کازان را دریابید؛ سپاهان پیشکش!

باشگاه سپاهان در اقدامی غیرمنتظره پس از پایان دیدار معوقه خود مقابل تراکتور، خواستار عقد دوباره خواهر خواندگی با تراکتور شد!

تراکتور,سپاهان,

به گزارش «ورزش آذربایجان » گروهی از اعضای کانون هواداران سپاهان با حضور در باشگاه تراکتور و دیدار با مدیران این باشگاه خواستار احیای مجدد معاهده خواهر خواندگی بین دو باشگاه شدند. همچنین در رابطه با ضرورت از بین بردن هرگونه تنش بین هواداران، مقرر شد جلساتی بین کانون هواداران دو باشگاه در آینده برگزار شود تا کدورت‌های به وجود آمده بین طرفین در فضای مجازی برطرف شود.

هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه تراکتور در این جلسه اعلام کرد: «آغازگر این اختلافات تراکتور نبود و بهتر است این سو تفاهمات برای مسابقات آتی ایجاد نشود و شاهد رفتارهای عقلانی‌تر باشیم که معاونت‌های فرهنگی و کانون هواداران هر دو باشگاه باید این فضا را ایجاد کنند.»

 از دیروز که این خبر در رسانه رسمی باشگاه تراکتور منتشر شده است، هجمه های بسیاری علیه مدیرعامل تراکتور وارد شده است. بسیاری از هواداران این اقدام نصیرزاده را توهین به هواداران تراکتور تلقی می کنند، آنها که سپاهان را مسبب اصلی اتفاقات موسوم به «جمعه سیاه» می دانند یادآوری کرده اند که خواهرخواندگی با یک باشگاه ایرانی که رقیب مستقیم تراکتور است و در طی این سال ها همواره برای رسیدن به قهرمانی از هیچ حرکت ناجوانمردانه ای دریغ نکرده است سودی برایشان نخواهد داشت. 

هواداران تراکتور در فضای مجازی نوشته اند بارها سپاهانی ها با اتکا به بودجه های نجومی شان بازیکنان شاخص تراکتور را هوایی کرده و به اصفهان برده اند و تا امروز به جز ایجاد تنش و توهین عایدی دیگری برای فوتبال دوستان آذربایجان نداشته اند. به نظر می رسد حواشی ایجاد شده توسط سپاهان در روزهای قبل از بازی دید هواداران تراکتور نسبت به این تیم را کاملا خدشه دار کرده است.

فعالین فوتبالی آذربایجان نیز نوشته اند باشگاه تراکتور اگر قصد احیای روابط خواهر خواندگی خود دارد بهتر است سراغ احیای روابط خود با دو خواهر خوانده فعلی یعنی روبین کازان و بشیکتاش باشد. آن ها می گویند بار ها وعده داده شده است که با باشگاه بشیکتاش دیدارهای دوستانه رفت و برگشت انجام شود اما با تعلل این مهم هنوز عملی نشده است.

کد خبر 793


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید