قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/17 20:30 | کد خبر : 794
بنری جالبی که کار خودش را کرد...

برخلاف همه جا، دلار در تبریز پایین کشید!

رضا اسدی مهاجم سپاهان در بازی روز چهارشنبه در جو ورزشگاه یادگار امام محو شده بود و نتوانست کار خاصی از پیش ببرد.

تراکتور,رضا اسدی,سپاهان,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، جو سنگین استادیوم یادگار امام تبریز، چهارشنبه شب بسیاری از بازیکنان سپاهان را مبهوت خود کرده بود. حتی کادرفنی و سرمربی تیم اصفهانی نیز با ترس و بهت معناداری بازی را دنبال می کردند. ژوزه مورایس که دو ساعت پیش از شروع بازی به چمن یادگار امام وارد شد، به جای بازدید از چمن، محو سکوهای استادیوم شده بود و در کنفرانس خبری پس از بازی نیز به پرشور ها اشاره کرد و گفت عاشق این جو شده است .

یک تسویه حساب شخصی نیز با رضا اسدی در تبریز انجام شد. ستاره سپاهان که فصل پیش در همین استادیوم با پیراهن سرخ تراکتور مقابل سپاهان قرار گرفته و گل هم زده بود، در انتهای فصل با مبلغی سنگین راهی اصفهان شد. با وجود پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی تراکتور اما اسدی مبلغ بالاتر قرارداد از سوی سپاهان را قبول کرد تا لقب خائن را از تی تی ها دریافت کند. این اتفاق که اصلا به مزاق هواداران تراکتور خوش نیامده است، مزید بر علت شد تا آنها به صورت ویژه فشار سنگینی را علیه رضا اسدی ایجاد کنند.

اسدی که روزگاری در تبریز به «ریضا لشکر» معروف شده بود ، در ابتدای ورود به استادیوم با بنر بزرگی که نماد دلار آمریکا و عکس اسدی بر وسط آن شکل بسته بود مواجه شد. این دلار کنایه سنگینی از اتفاق پیش از آغاز فصل بود و همین بنر هم کار خودش را کرد.

اسدی در طول مسابقه دیروز بارها توپ از دست داد، خطاهای بی موردی کرد و هیچ نشانی از همان رضا اسدی چارچوب شناس و قلدری که فصل قبل با پیراهن تراکتور مقابل سپاهان بازی کرده بود نداشت. در پایان هم او برحسب آمار از ضعیف ترین بازیکنان سپاهان در بازی دیشب مقابل تراکتور شناخته شد.

کد خبر 794


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید