قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/17 20:30 | کد خبر : 797
همه می خواهند مثل مسی شوند، خب منم همین‌طور!

پسر تبریزی در فینال جام جهانی بارسلونا (عکس)

جام جهانی آکادمی های بارسلونا با قهرمانی آکادمی دوبی به پایان رسید.

سبحان خادم,بارسلونا,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، آکادمی بارسلونا یکی از فعال ترین و معروف ترین آکادمی های دنیاست که در اکثر کشورها هم شعبه دارد. جام جهانی آکادمی های بارسلونا، رقابتی بین تمامی شعبه های بین المللی است که امسال به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد و دیدار فینال آن یک چهره ویژه داشت.

سبحان خادم، نوجوان اهل تبریز که بعد از درخشش در آکادمی بشیکتاش به آکادمی بارسلونا در ترکیه راه یافت، بازوبند کاپیتانی این تیم در رقابت های زیر 16 سال جام جهانی آکادمی بارسا را به دست بست و همراه با این تیم تا فینال صعود کرد.

سبحان و هم تیمی هایش اما در فتح جام ناکام بودند و با قبول شکست مقابل آکادمی دوبی به مقام دوم رضایت دادند. خادم به عنوان کاپیتان تیم دوم در پایان رقابت ها کاپ نقره ای رقابت ها را بالای سر برد.

او که آرزوی های بسیار بزرگی دارد و در مسیر بسیار خوبی برای تحقق شان قرار گرفته بعد از این قهرمانی به خبرنگار ما گفت: "احساس خوبی دارم، همین که در لباس تیم بزرگی چون بارسلونا می توانم با بهترین های همسن و سالم در تمام دنیا بازی کنم و محک بخورم عالی است."

همه در آکادمی بارسلونا می خواهند مسی شوند، سبحان خادم در این مورد گفت: "خب این طبیعی است. مسی از همین جایی که ما شروع کردیم استارت زد و به همه چیزهایی که یک فوتبالیست آرزو دارد رسیده است. او و همه ستاره های آکادمی بارسلونا الگوهای ما هستند و می خواهیم روزی مثل آنها شویم."

کد خبر 797


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید