قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/18 20:30 | کد خبر : 798
ملاقات با غول کش با یک یادآوری ترسناک...

تراکتور-آلومینیوم؛ چهارتای رفت یادته؟!

تراکتور -آلومینیوم فردا در تبریز برای سه امتیاز می جنگند چون برد و مساوی به دردشان نمی خورد.

تراکتور,آلومینیوم,لیگ برتر,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم های تراکتور-آلومینیوم از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند. شاگردان پاکو خمس بعد از تساوی مقابل سپاهان در جشن 100 هزار نفری یادگار امام، فردا چاره ای جز شکست دادن مهمانشان ندارند؛ البته مهمان نتایج بسیار خوبی در تبریز گرفته و به هیچ عنوان حریف آسانی به حساب نمی آید.

تراکتور مستحکم در یادگار
تراکتور در این فصل در ورزشگاه یادگار امام فقط ۲ باخت داشته است و از ۱۰ باز خانگی خود ۷ برد یک تساوی و ۲ شکست داشته است. همچنین این تیم در ۱۰ بازی خانگی ۱۹ گل زده، ۶ گل خورده و تفاضل مثبت ۱۳ را به جای گذاشته است.

مورد جالب آلومینیوم در خارج از خانه
تیم آلومینیوم در دیدار های خارج از خانه بدون تساوی است. این تیم در ۱۰ بازی خارج از خانه خود ۴ برد و ۶ شکست داشته است. ایرالکو در بازی های خارج از خانه ۹ گل زده و ۱۲ گل خورده است. آلومینیوم در دیدار های خانگی از ۱۱ بازی فقط ۲ باخت در کارنامه دارد که یکی از این دو باخت مقابل تیم تراکتور بوده است.

به‌ یاد بازی رفت!
بهترین برد این فصل تراکتور مربوط به تقابل رفت این تیم با آلومینیوم در اراک می شود که توانست میزبانش را 4-صفر درهم بکوبد. این سنگین ترین شکست فصل ایرالکو نیز به حساب می آید و شاگردان مجتبی حسینی فردا برای انتقام پای به یادگار می گذارند.

غول‌کش
تیم آلومینیوم موفق شده است تیم سپاهان را در اصفهان ، و همچنین تیم پرسپولیس را در اراک شکست دهد ، که نشان از انگیزه مربی و بازیکنان این تیم مقابل تیم های بالای جدولی دارد. نماینده اراک طی سال های اخیر بردهای مهمی در تبریز مقابل تراکتور کسب کرده است.

آقای‌ گل‌های‌ دو‌ تیم
رحمان جعفری با ۹ گل برای تراکتور و مهدی لیموچی با ۵ گل برای آلومینیوم  بهترین گلزنان دو تیم در لیگ هستند.

تاثیرگذارترین بازیکنان
امین کاظمی هافبک آلومینیوم  در سه بازی اخیر برای این تیم دو گل به ثمر رسانده است و ریکاردو آلوز از تراکتور آقای پاس گل لیگ برتر است.

آمار دروازه‌بان‌ها

حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور با ۱۳ کلین شیت مشترکا با حسین حسینی دروازه بان استقلال در صدر جدول کلین شیت قرار دارد، احمد گوهری دورازه بان آلومینیوم نیز با ۶ کلین شیت مشترک با حامد لک و علیرضا حقیقی در رتبه ۵ جدول قرار دارد.

 

کد خبر 798


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید