قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/18 20:30 | کد خبر : 799
بازی در غیرعادی ترین شرایط ممکن برگزار می شود

سمج مثل فنر؛ سوپرکاپ ترکیه غرق در حاشیه!

دیدار سوپرکاپ فوتبال ترکیه تحت تاثیر حواشی بسیار غیرعادی امشب برگزار خواهد شد.

فنرباغچه,گالاتاسرای,سوپرکاپ ترکیه,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، سوپر کاپ فصل ۲۰۲۲_۲۰۲۳ فوتبال ترکیه بین فنرباغچه و گالاتاسرای، امشب (۱۹ فروردین) ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران در شهر شانلی اورفا و با قضاوت ولکان بایارسلان برگزار خواهد شد.

دیداری که چهار ماه قبل به خاطر حواشی ایجاد شده در ریاض عربستان، به امشب موکول شده بود باز هم درگیر حاشیه‌ جدیدی شده است. حواشی که به خاطر سایه سنگین رقابت شانه به شانه دو تیم در لیگ برتر به سوپرکاپ ترکیه هم سرایت کرده است.

مدیران باشگاه فنرباغچه اعلام کرده‌اند در صورت عدم تغییر تاریخ سوپرجام و عدم انتخاب داور خارجی، در این دیدار حاضر نخواهد شد یا با تیم زیر 19 ساله ها وارد بازی می‌شود. این درخواست با مخالفت فدراسیون فوتبال ترکیه رو به رو شد و این دیدار در موعد مقرر و با قضاوت داور ترک برگزار خواهد شد.

اینکه مدیران باشگاه فنرباغچه تصمیم گرفته‌اند در سوپرکاپ با تیم زیر 19 سال به میدان بیایند تمام ماجرا نیست؛ آنها قصد دارند هدایت تیم شان مقابل گالاتاسرای را هم زکی موراتی گوله، اسطوره باشگاه و سرمربی تیم جوانان این باشگاه برعهده بگیرد.

حتی در محافل فوتبالی ترکیه شنیده شده مدیران باشگاه فنرباغچه قصد دارند تا 10 دقیقه اول بازی 5 کارت قرمز دریافت کنند تا 3-0 مغلوب شوند!

بر اساس شنیده ها گالاتاسرای مانند فنرباغچه که با تیم زیر 19 سال قرار است به میدان بیاید ، عمل نمی‌کند و با ترکیب کامل خود به میدان خواهد رفت . اوکان بوروک سرمربی گالاتاسرای در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل فنرباغچه گفت: "ما به عنوان گالاتاسرای برای بردن جام در صدمین سالگرد در میدان خواهیم بود مهم نیست حریف با چه کسانی به میدان می آید."

کد خبر 799


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید