قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/16 20:30 | کد خبر : 800
تراکتور دوباره سرشار از انگیزه شد

یک پاس به کل کورس؛ مرسی از استقلال!

مساوی شب گذشته استقلال یک پاس گل به موقع به دیگر مدعیان بود تا کورس قهرمانی همچنان داغ دنبال شود.

تراکتور,لیگ برتر,استقلال,مس رفسنجان,

به گزارش «ورزش آذربایجان »,هفته بیست و سوم لیگ برتر دیشب با سه مسابقه آغاز شد که در حساس ترین آنها استقلال مقابل مس رفسنجان متوقف شد تا دیگر مدعیان خوشحال شوند.دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان در نهایت با تساوی ۲_۲ به اتمام رسید. محرم نویدکیا، سرمربی جوان مس رفسنجان، پس از آنکه توانسته بود تیم مدعی تراکتور را در رفسنجان متوقف کند دیشب نیز دست به کار بزرگی زد و مانع از کسب سه امتیاز مهم توسط آبی های پایتخت شد. 
استقلال با این یک امتیاز ۴۷ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. اکنون هفته های آتی برای کسب عنوان قهرمانی بسیار حساس تر خواهد بود ‌. این یک پاس گل به موقع از آبی ها به دیگر مدعیان بود تا کورس قهرمانی بعد از تساوی ناامید کننده تراکتور-سپاهان همچنان داغ بماند.

تراکتور که با یک بازی کمتر و ۳۹ امتیاز در رده سوم است امیدوار است با برد مقابل آلومینیوم به ۵ امتیازی صدر رسیده و در هفته های آینده نیز منتظر لغزش دوباره رقبا از جمله استقلال باشد. قطعا دیدار رو در روی دو تیم در تبریز نیز نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی خواهد داشت. 

باید منتظر ماند و دید از بین استقلال، پرسپولیس ، تراکتور و سپاهان کدام یک از تیم ها در هفته های پایانی لغزش کمتری خواهند داشت و با جمع کردن حداکثر امتیازات خود را به کاپ قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر می رسانند. این رمز قهرمانی در چنین کورس نزدیکی به شمار می رود.

کد خبر 800


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید