قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/17 20:30 | کد خبر : 802
بلیت و راه و هوا نه این یکی مسبوق به سابقه است…

یادگار چند روز بعد از انفجار؛ پیش‌بینی شب خیلی آرام!

در طول ادوار مختلف، معمولا بازی های پس از بازی بزرگی که با حداکثر حضور تماشاگران در استادیوم یادگار امام برگزار شده اند با استقبال اندکی مواجه میشوند.

تراکتور,لیگ برتر,آلومینیوم,

به گزارش « ورزش آذربایجان » چهارشنبه هفته گذشته بود که سپاهان در تبریز میهمان تراکتور بود و این دیدار با حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در استادیوم یادگار امام برگزار شد . حجم تماشاگران در این مسابقه به قدری بالا بود که واکنش های جهانی را نیز به دنبال داشته است و رسانه های معتبر اروپایی نیز به تمجید از هواداران تراکتور پرداخته اند.

اما درست پنج روز بعد از این حماسه ، تراکتور بار دیگر در تبریز بازی دارد و باید از آلومینیوم اراک پذیرایی کند. این دیدار که در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد با توجه به اینکه برخلاف دیدار با سپاهان بلیط فروشی خواهد داشت پیش بینی می‌شود استقبالی همچون آن نداشته باشد .

البته این مورد مسبوق به سابقه نیز بوده است و معمولا بازی های بعد از یک بازی بزرگ و حساس در تبریز کم تماشاگر بوده است. از جمله اخیرا میتوان به بازی های بعد از بازی با استقلال، سپاهان و الشارجه اشاره کرد. البته تی تی ها در موارد حساس خلاف این نیز عمل کرده اند جایی که در ابتدای فصل دو بازی پیاپی مقابل پرسپولیس و الشارجه را در استادیوم یادگار امام پر از هوادار کردند.

اما در کل می توان نتیجه گرفت آنها به قیمت بلیط یا سختی راه و یا موارد دیگر توجهی نمی کنند، هر جا که نیاز به حمایت را در تراکتور احساس کنند و بدانند حضورشان در استادیوم برای تیمشان و کسب سه امتیاز بازی ضروری است می آیند.

انتظار می رود توجه با توجه به اینکه بازی فردا در روز وسط هفته و غیر تعطیل برگزار می شود در حالت بسیار خوشبختانه تقریبا نیمی از استادیوم یادگار امام دوباره پر شود.

کد خبر 802


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید