قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/17 20:30 | کد خبر : 804
این دیدار نفرین شده و قرار نبود برگزار شود...

فنر گند زد به همه چیز؛ گالا دو دقیقه‌ای قهرمان شد!

گالاتاسرای بعد از انجام دو دقیقه قهرمان سوپرکاپ فوتبال ترکیه شد.

گالاتاسرای,فنرباغچه,سوپرلیگ ترکیه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دیدار سوپرکاپ فوتبال ترکیه بعد از 4 ماه تعویق - بخاطر لغو بازی در عربستان به دلایل سیاسی - امشب قرار بود از ساعت 22 در شهر شانلی اورفا و با قضاوت ولکان بایارسلان برگزار شود اما تنها دو دقیقه بعد از سوت شروع، کار به پایان رسید!

فنرباغچه که از چند هفته پیش موازی علیه فدراسیون فوتبال ترکیه گرفته و بعد از عدم موافقت با تغییر داور و تغییر زمان بازی تهدید به عدم شرکت در بازی کرده بود. این باشگاه در نهایت لجبازی را به حدی رساند که تیم زیر 19 ساله هایش را به شانلی اورفا فرستاد.

گالا با این وجود با تیم کامل آمده بود تا در سوپرکاپ بازی کند. چند هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و در حالی که کسی باورش نمی شد، تیم اصلی گالا مقابل تیم 19 ساله های فنرباغچه به میدان رفت.

مائورو ایکاردی در همان دقیقه اول دروازه فنرباغچه را باز کرد تا احتمال یک برد سنگین و تحمیل شکستی سنگین به رقیب دیرینه قوت بگیرد. یک دقیقه بعد از این گل فنری ها به دلیل آن چه اعتراض به قضاوت داور بود زمین بازی را ترک کردند! بایارسلان به دنبال این اتفاق گالاتاسرای را قهرمان تشخیص داد تا این تیم با دو دقیقه بازی صاحب جام قهرمانی شود!

بازیکنان گالاتاسرای بعد از اینکه تیم حریف زمین را ترک کرد به احترام تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور یافته بودند به دو تیم تقسیم شده و باهم بازی کردند.

 

کد خبر 804


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید