قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/19 20:30 | کد خبر : 805
تراکتور-آلومینیوم چند روز بعد از شب بزرگ...

زمانی برای ادای دین؛ ببرید تا معامله کامل شود

تراکتور امشب در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان آلومینیوم اراک است؛ شاگردان پاکو خمس در این دیدار محکوم به پیروزی هستند.

تراکتور,آلومینیوم,لیگ برتر,پاکو خمس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، شش روز پیش بود که هواداران تراکتور با حضور پرشورشان در ورزشگاه یادگار امام چشم همه دنیا را به کاسه سرخ میان کوههای کنار اتوبان کسایی معطوف کرد؛ حدود 100 هزار نفر در آن شب برای حمایت از تراکتور در بازی حساس مقابل سپاهان به ورزشگاه آمدند اما بازی در نهایت 0-0 شد تا شاگردان پاکو خمس شرمنده تی تی ها شوند.

حالا وقت جبران است! بله درست شش روز بعد از آن روز بزرگ که البته فقط اتفاقات روی سکوهایش قابل ذکر و تاریخی بود؛ وگرنه نمایش تراکتور-سپاهان در حدی نبود که گوشه ای ذهن و یادمان را به آن اختصاص دهیم! تراکتور امروز در یادگار امام میزبان آلومینیوم اراک است.

حریف امشب سرخ پوشان به هیچ عنوان دست و پا بسته و از پیش باخته نیست اما شاگردان پاکو باید این تیم را ببرند؛ هوادارانی که با صد مصیبت خود را به یادگار رسانده و آن حماسه را خلق کردند، یک خواسته از تیم شان دارند؛ آنها شاید واقع بین باشند و «یا قهرمانی یا هیچ» نگویند اما حداقل برای تشکر از حضور نابشان هم که شده، با چند روز تاخیر سه امتیاز و بردی شیرین، جای دوری نمی رود.

تراکتور بعد از چهارشنبه هفته گذشته یک بار دیگر مدیون هوادارانش شد. آنها نشان دادند که با این پتانسیل بالایی که دارند در یک آن می توانند تیم شان را جهانی کنند پس چه خوب است که این تیم در عرصه رقابتی هم همیشه در کورس باشد و معامله حضور پرشور هوادارانش را با نتایج خوب و بازی های باکیفیت کامل کند. امروز همه تی تی ها منتظر چنین معامله ای هستند؛ آنها بعد از بازی با سپاهان لب به اعتراض نگشودند و برد امشب کمترین بهای کارشان است.

کد خبر 805


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید