قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/18 20:30 | کد خبر : 806
آنها از کارشان پشیمنان نیست و به آن افتخار می کنند...

بیانیه فنرباغچه بعد از جنجال بزرگ؛ پای کارمان هستیم!

باشگاه فنرباغچه با انتشار بیانیه ای در مورد اقدام عجیبش در دیدار سوپرکاپ توضیحاتی ارائه کرد.

فنرباغچه,گالاتاسرای,سوپرکاپ ترکیه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، سوپرکاپ فوتبال ترکیه تحت تاثیر تهدیدهای باشگاه فنرباغچه شب گذشته از ساعت 22 آغاز شد. این تیم در مسابقه حاضر شده بود اما با تیم زیر 19 ساله های خود که تنها چند دقیقه بازی و سپس زمین بازی را ترک کردند! این اتفاق در حالی رخ داد که به مناسبت صدمین سالگرد جمهوریت در ترکیه برنامه ویژه ای قرار بود در این دیدار اجرا شود و اقدام فنری ها کل جامعه ترکیه را شوکه کرده است.

در دقیقه ۱ بازی مائورو ایکاردی، ستاره خط حمله گالاتاسرای، روی غفلت مدافعان زیر ۱۹ سال حریف، در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و به راحتی دروازه فنرباغچه را باز کرد.

بازیکنان فنرباغچه که مشخص بود میل زیادی برای بازی کردن ندارند، در تصمیمی برنامه‌ریزی‌شده در دقیقه ۴ از زمین خارج شدند. در حالی‌که بسیاری از حاضران در ورزشگاه مات و مبهوت مانده بودند، ایکاردی هم از تصمیم باشگاه فنرباغچه حمایت و آنان را تشویق کرد.

باشگاه فنرباغچه ساعتی پس از این اتفاق بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می خوانید:

"امروز  نه برای پیروزی بلکه برای دفاع از حقیقت به میدان رفتیم. برای اینکه رفتارمان را به صورت کلی نشان بدهیم، خدمت به ورزش ترکیه با تاریخ 117 ساله آن، نه تنها در فوتبال بلکه در هر رشته ای که در آن رقابت می کنیم.صاحب هزاران جام در موزه که با زحمت و تلاش به دست آمده است. با 30 میلیون هوادار که ارزش های ملی کشورش را احساس می کند. به عنوان بزرگترین باشگاه ورزشی جهان؛ ما امروز و فردا مانند دیروز به ایستادگی ادامه خواهیم داد."

منابع خبری ترکیه از جریمه های سنگین برای فنرباغچه به خاطر این رفتار عجیب خبر می دهند. فدراسیون فوتبال ترکیه هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته است.

کد خبر 806


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید