قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/19 20:30 | کد خبر : 824
پیروزی خارج از خانه در تقابل شش امتیازی

مس جور تراکتور را کشید؛ 3 امتیاز به حساب فوتبال آذربایجان

تیم مس سونگون در تقابل با همسایه جدولی خود به پیروزی رسید.

مس سونگون,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم مس سونگون در یکی از بازی های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران مهمان آریو اسلامشهر بود و مقابل این تیم به پیروزی ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

این دیدار در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول، صحنه تقابل تیم های ششم و هفتم جدول رده بندی بود که از ساعت 19:30 در ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر آغاز شد.

نیمه اول این دیدار با برتری نسبی شاگردان علی اصغر کلانتری همراه بود اما آنها نتوانستند برتری خود را با گل همراه کنند و کار در 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم بازهم با برتری مهمان آغاز شد و مس در نهایت توانست در دقیقه 55 مزد بازی تهاجمی خود را گرفته و دروازه آریو را باز کند.

مهدی نجفی در دهمین دقیقه از نیمه دوم با یک حرکت سریع و پاس داخل محوطه اکبر آفاقی را صاحب توپ کرد و یار تازه وارد سونگونی ها به خوبی قدر این توپ را دانست و آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد.

شاگردان کلانتری بعد از زدن این گل به خوبی از داشته ارزشمندشان محافظت کردند و موفق شدند با برتری 1-0 کار را به پایان برسانند. آنها 38 امتیازی شدند و حالا فاصله شان با چند تیم بالاتر را هم به حداقل رسانده اند.

کد خبر 824


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید