قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/20 20:30 | کد خبر : 829

بعد از دو تساوی خانگی، شایعات عجیبی پیرامون باشگاه تراکتور به گوش میرسد.

تراکتور,پاکو خمس,

به گزارش "ورزش آذربایجان" تراکتور سال جدید را با دو تساوی خانگی مقابل سپاهان و آلومینیوم آغاز کرد،. شاگردان پاکو خمس که شانس خوبی برای خیزبلند به سمت صدر جدول داشتند تاکنون ۴ امتیاز در دو بازی متوالی خانگی ث از دست داده اند اما این شانس را دارند تا روز جمعه در تبریز ذوب آهن را شکست داده و همچنان خود را در حد و اندازه های یک مدعی حفظ کنند.

پیرامون باشگاه تراکتور اما حواشی عجیبی به گوش می رسد که برای پیگیری آن با چند منبع آگاه تماس گرفتیم، جزئیاتی که این منابع در اختیار ما قرار داده‌اند، کمی عجیب و حتی کمی ترسناک است.

از بدنه تیم اخباری به گوش می رسد، که چند دسته‌گی هایی بین بازیکنان بوجود آمده و شایعاتی که سال قبل نیز وجود داشت و حاکی از وجود چند باند در داخل تیم بود دوباره قوت گرفته است.

همچنین غیبت پاکو خمس در کنفرانس های خبری، شایعاتی مبنی بر اولتیماتوم باشگاه به پاکو خمس را منتشر کرده که این شایعات نیز با حاشیه قبلی(تشکیل باند) بی ارتباط نیست.

اما تراکتوری ها فعلا توانسته‌اند بر این حواشی غلبه کرده و بدون مورد خاصی به مسیر خود در لیگ برتر ادامه دهند، باید دید در هفته های آتی با کسب چند نتیجه خوب کاملا از روی این حواشی عبور کرده و وارد فصل جدیدی شوند یا این حواشی هستند که این تیم را تحت شعاع قرار می دهد.

کد خبر 829


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید