قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/20 20:30 | کد خبر : 835
با حضور ستاره های ملی و در اوج هیجان...

تعیین قهرمان دو رویداد والیبالی در آذرشهر

دو رویداد والیبالی در آذرشهر با حضور ستاره های ملی و در اوج هیجان برگزار شد.

والیبال,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان آذرشهر در رده سنی جوانان با حضور هشت تیم از ۲۴ اسفند آغاز شد و در نهایت  تیم های آراز آذرشهر، مقاومت عاشورا، بازرگانی مهدی نژاد آذرشهر، باشگاه مدرن مراغه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. 

در بازی فینال که با حضور مسئولین هیات والیبال استان و تماشاگران پرشور برگزار شد تیم های مقاومت و آراز به مصاف هم رفتند که تیم آراز با نتیجه ۳_۱ پیروز میدان شد و عنوان قهرمانی را ازآن خود نمود و تیم مقاومت عاشورا مقام نایب قهرمانی را کسب نمود و تیم های مهدی نژاد آذرشهر و مدرن مراغه  مشترکا به مقام سوم رسیدند.

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور چندین والیبالیست ملی پوش تیم های ملی نوجوانان و جوانان  کشور در قالب تیم های مختلف بود که موجب برگزاری مسابقات در سطح بالا و پرشور شده بود. 

جام رمضان روستایی شهرستان آذرشهر هم که با حضور ۸ تیم از روستاهای مختلف شهرستان آذرشهر از ۲۴ اسفند آغاز شده بود با معرفی تیم های برتر به پایان رسید. بعد از انجام بازی های گروهی تیم های دستجرد، فیروزسالار، قراغیل و وحدت به مرحلع نیمه نهایی راه یافتند. 

در فینال این مسابقات که در سالن مملو از تماشاگر و عاشقان والیبال برگزار شد، تیم های فیروزسالار و دستجرد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دستجرد با نتیجه ۳_۰ بر تیم فیروسالار غلبه کرده و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و نیز فیروزسالار مقام دوم و قراغیل و وحدت به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

 

کد خبر 835


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید