قبل از خبر
زمان انتشار : 1401/10/13 20:30 | کد خبر : 84

خمز,تراکتور,استقلال,

«پاکو خمز» در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: سه بازی استقلال را به طور کامل تماشا کرده‌ام، استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و باید با حداکثر توان در بازی با تیم‌های بزرگ، تلاش کنیم. بازی فردا برای باشگاه و هواداران بسیار حائز اهمیت است و می‌خواهیم موفق شویم.

 

وی با بیان اینکه تمامی بازیکنان باید در امر گلزنی عملکرد بهتری داشته باشند، توضیح داد: وظفیه مربی این است که تیمش موقعیت‌سازی کرده و به خوبی پرس کند. اما گلزنی به استعداد ذاتی بازیکنان بر می‌گردد و ما در این زمینه هم کار می‌کنیم. می‌خواهیم آن قدر موقعیت ایجاد کنیم تا فرصت‌هایمان تبدیل به گل شوند. امیدوارم در بازی با استقلال هم موقعیت گلزنی زیادی داشته باشیم؛ چرا که تراکتور این ظرفیت را دارد که در مقابل تیم‌های بزرگ هم موقعیت‌سازی کند.

 

خمز با بیان اینکه تمرکز من روی بازی فرداست، اظهار داشت: من هنوز به بازی جام حذفی فکر نمی‌کنم. بعد از بازی فردا، فرصت کافی برای بازگرداندن تیم به شرایط مسابقه را در اختیار داریم.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تراکتور در بازی فردا هم همچون بازی با نساجی با همان سبک مورد علاقه شما فوتبال بازی خواهد کرد؟ توضیح داد: تفکر من، همان فوتبالی است که در بازی با نساجی انجام دادیم؛ البته ما باید خودمان را با شرایط چمن‌های ایران وفق دهیم؛ چرا که چمن بلند و زمین ناهموار و خشک باعث می‌شود تا نتوانیم روی زمین کار کنیم. ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است.

 

سرمربی تراکتور گفت: من آقای ساپینتو را می‌شناسم و احترام زیادی برای ایشان قائل هستم و مربی خوبی است. فردا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را خواهیم داشت. ما نشان می‌دهیم که می‌توانیم با هر تیمی در زمین رقابت کنیم.

 

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، بیان کرد: عباس‌زاده محروم و علی نجفی نیز مصدوم است. کاوه رضایی هم مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

 

خمز با بیان اینکه باشگاه مرا جذب کرده تا تغییری در سبک بازی و شخصیت تیمی ایجاد کنم، گفت: من هر روز پا به پای مدیریت باشگاه برای بهبود شرایط تلاش می‌کنم. فعالیت نقل و انتقالاتی ما آغاز شده و بازیکنانی مدنظرمان است. می‌خواهیم نفراتی جذب کنیم که کیفیت فوتبالی‌مان را ارتقا دهند. به بازیکنانی هم که در لیست خروج قرار دارند، کمک خواهیم کرد تا فوتبال‌شان را در تیم خوبی ادامه دهند.

کد خبر 84


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید