قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/24 05:30 | کد خبر : 851

رابطه تراکتوری ها با محسن فروزان بعد از دیدار سپیدرود_تراکتور به دشمنی تبدیل شد، که او حتی اجازه ورود وی به تبریز را نیز نداشت،حال فروزان با تیمی دیگر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

تراکتور,ذوب آهن,محسن فروزان,لیگ برترفوتبال ایران ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، ۵ سال قبل در روز ۲۳فروردین ۱۳۹۸ تیم های سپیدرود_تراکتور به مصاف هم رفتند، تیم سپید رود دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی قهرمانی تراکتور را با نتیجه۳_۱ برد،  تراکتور بعد از این بازی در باتلاق حواشی فرو رفت و حتی نتوانست سهمیه آسیا را بگیرد.

دو تیم در حالی به مصاف هم میرفتند که ۱۳ هفته از برد سپید رود میگذشت، و فروزان با ۷۴۱ دقیقه کلین شیت در آستانه شکستن رکورد کلین شیت تاریخ لیگ برتر بود.

اشتباه بزرگ فروزان و گل زودهنگام  سپید رود در دقیقه ۲ بازی عامل پاشیدن شیرازه تیم تراکتور بود و با وجود زدن گل تساوی توسط شجاعی باز هم با اشتباه فروزان در اواخر نیمه اول دومین بار تراکتور عقب افتاد، همچنین فروزان در گل سوم نیز مقصر بود، تا حواشی تراکتور از فضای مجازی شروع شود و به داخل باشگاه نیز برسد.

هواداران خشمگین تراکتور شبانه به سمت فرودگاه حرکت کرده و خواستار اخراج فروزان نه تنها از باشگاه بلکه ازشهر تبریز شدند، آنها معتقد بودند فروزان اقدام به شرط بندی کرده است، و گل های دریافتی وی غیرعادی بود. باشگاه تراکتور نیز با انتشار بیانیه‌ای شبانه فروزان را از تیم کنار گذاشت،تا حواشی تیم بیشتر شود و تراکتور با از دست دادن امتیازات بازی های بعدی از رتبه  سوم جدول به رتبه۵ جدول سقوط کند تا از از کسب سهمیه هم محروم شود.

حال بعد از ۵ سال و یک روز فروزان دوباره به شهر تبریز بازگشته است، و احتمالا مقابل تیم سابق در ترکیب باشد ، تا شاهد تقابل وی با تیم تراکتور و سکوهای هواداری باشیم.

کد خبر 851


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید