قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/24 07:00 | کد خبر : 853

بانوان هوادار تراکتور استقبال غیرقابل تصوری از بازی امروز تیم شان انجام داده اند.

تراکتور,ذوب آهن ,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور از ساعت 17:00 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف ذوب آهن رفته است. وجه تمایز این دیدار با همه دیدارهای خانگی قبلی تراکتور، حضور هواداران خانم در ورزشگاه یادگار امام است. آنها استقبال غیرقابل تصوری از این دیدار انجام داده اند.

روز گذشته سامانه بلیط فروشی بازی تراکتور-ذوب آهن با اختلال مواجه شد تا خانم هایی که قصد حضور در ورزشگاه برای اولین بار را داشتند یک شب پر استرس را پشت سر بگذارند.

آنها از ساعات اولیه صبح مقابل هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی حضور یافتند. اتوبوس ها ویژه حمل هواداران خانم نزدیک های ظهر انتقال آنها به ورزشگاه را آغاز کرد و تعداد زیادی از هواداران هم با خودروهای شخصی راهی یادگار امام شدند.

در شرایطی که سوت شروع بازی از دقایقی پیش زده شده هواداران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند؛ بخش زیادی از آنها را خانم هایی تشکیل می دهند که به نظر می رسد قصد پر کردن طبقه بالای جایگاه را به طور کامل دارند.

تصاویری که از سکوها به دست ما رسیده نشان می دهد که در حال حاضر بیش از 4 هزار نفر تماشاگر خانم در حال حاضر نظاره گر تقابل شاگردان پاکو خمس با ذوب آهن اصفهان هستند؛ تیمی که شاید رکورد شگفت انگیزش در خارج از خانه امروز با حضور بانوان تراکتوری در تبریز بشکند.

کد خبر 853


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید