قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/23 13:31 | کد خبر : 857

تراکتور امروز در روزی که پای خانم ها به ورزشگاه باز شده بود متحمل یکی از سنگین ترین شکست های خانگی تاریخ خود شد.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور که سال 1403 را با دو تساوی خانگی آغاز کرده بود امروز برای سومین بار متوالی در ورزشگاه یادگار امام به میدان رفت؛ شاگردان پاکو خمس امروز ذوب آهن را پیش روی داشتند؛ تیمی که این فصل در خارج از خانه باختی متحمل نشده بود.

دیدار دو تیم از ساعت 17 امروز (جمعه – 24 فروردین) در ورزشگاه یادگار امام تبریز با سوت سید وحید کاظمی آغاز شد؛ حدود چند هزار هوادار خانم هم این دیدار را از نزدیک تماشا کردند تا برای اولین بار در تاریخ بازی های لیگ برتری تراکتور، چنین اتفاقی را شاهد باشیم.

تراکتور در نیمه اول نتوانست از امتیاز میزبانی بهره خاصی ببرد. شاگردان خمس در نیم ساعت نخست به قدری بد بودند که او اقدام به انجام دو تعویض کرد اما تنها یک دقیقه بعد از این تعویض ها (34) ذوب آهن توسط محمد حسین اسلامی به ثمر رسید. تلاش تراکتور ادامه برای جبران راه به جایی نبرد تا نیمه اول برتری یک بر صفر مهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم تراکتور برای جبران یک پارچه حمله شده بود اما این ذوب آهن بود که در همان 15 دقیقه نخست دو گل دیگر زد تا نتیجه 3-0 شود؛ خشم هواداران تراکتور در این لحظه به حدی رسیده بود که آنها بازی را رها کرده و علیه بازیکنان تیم شان شعارهای سنگینی سر می دادند.

ادامه بازی تحت الشعاع سکوهای پرالتهاب ورزشگاه بسیار کم افت و خیز و کم رمق دنبال شد. جالب اینجاست که در ادامه بازهم این ذوب آهن بود که گل زد؛ امیرحسین رنگرز در دقیقه 82 با یک شوت کات دار زیبا دروازه پورحمیدی را برای چهارمین بار باز کرد.

تلاش تراکتور برای جبران در دقایق پایانی یک گل از روی نقطه پنالتی به همراه داشت که مهدی عبدی آن را در دقیقه ۹۴ زد تا دیدار خانگی با نتیجه عجیب ۴-۱ به پایان رسیده و تراکتور تقریبا از کورس قهرمانی خارج شود.

کد خبر 857


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید