قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/24 13:31 | کد خبر : 862

سنگین‌ترین شکست فصل در هفته بیست و سوم لیگ‌برتر برای شاگردان خمس در دیداری خانگی رقم خورد تا ماه عسل بهاری آنها به بدترین شکل پایان یابد.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,پاکو خمس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، شروع سال جدید با سه بازی متوالی خانگی یک ایده آل محض برای تراکتور بود. این تیم در حد و اندازه های یک مدعی واقعی سال 1402 را به پایان رسانده بود. با این وجود اما قرعه طلایی سه بازی اخیر هم نتوانست جایگاهی در صدر جدول برای تراکتور باز کند و کمترین بهره از امتیاز میزبانی نصیب تیم پاکو خمس شد.

پیش از دیدار روز جمعه تراکتور با ذوب آهن آخرین باری که تراکتور تبریز دریک بازی  لیگ‌ برتری خانگی ۴ تایی شده بود مربوط به آبان سال ۹۸ مقابل استقلال می‌شود. اکنون‌ بعد از چهار فصل این ۴ گل، موقعیت افتضاحی را برای تراکتور رقم زد.

هوادارانی که با چشم پوشی از دست‌دادن چهار امتیاز در دو بازی متوالی قبلی، با شور و اشتیاق بالا در ورزشگاه حاضر شده بودند در نیمه دوم بازی در دقیقه ۷۰ با شعار "خمس حیاکن تراکتور رو رها کن"، نارضایتی خود را از عملکرد سرمربی تیم اعلام کردند.

با تمام این اتفاقات پاکو خمس در مصاحبه خبری بعد از بازی، شاگردانش را که تنها ۲ امتیاز از ۹ امتیاز خانگی را کسب کردند لایق مهر بیشتری از طرف هواداران دانست؛ همچنین قطع همکاری خودش با تراکتور را شایعه خواند.
 

کد خبر 862


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید