قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/25 02:30 | کد خبر : 865
این آمار فقط حالت دکوری دارند...

ویروس به جان تراکتور؛ همه جا برتر جز نتیجه!

برتری آماری تراکتور نسبت به ذوب آهن هیچ تناسبی با نتیجه بازی روز گذشته دو تیم نداشت.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ‌برتر فوتبال ایران ,پاکو خمس,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، تراکتور دیروز جمعه ۲۴ فروردین ماه از چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان ذوب آهن بود. این دیدار که با اشتباهات فردی و تیمی مهلک تراکتوری ها همراه بود، فاجعه بارترین باخت خانگی تراکتوری ها را در فصول اخیر را رقم زد.

اگر چه تراکتور مانند اکثر بازی های این فصل مالکیت توپ بالایی در طول بازی داشتند  اما بهره خاصی از این 63 درصد نبردند. در واقع محمد ربیعی به خوبی با دادن توپ به قرمزپوشان تمامی فضاهای نفوذ را بسته بود و با استفاده هوشمندانه از ضد حمله ها و اشتباهات فردی بازیکنان تراکتور، ضربه های سنگینی بر پیکره دردانه آذربایجان و هوادارانش زد.

تراکتوری ها در طول این دیدار تقریبا دو برابر شاگردان ربیعی پاس دادند (۵۲۰)، یک سوم آنها خطا کردند (۶) و نصف آنها کارت زرد گرفتند (۱) اما این آمار ها باعث برتری شان در مجموع بازی نشد. امید گل سبزپوشان (۲.۴۸) در مقابل (۱.۷۵) تی تی ها مهمترین فاکتور برای برتری ۴ گله آنها در مقابل چشمان نزدیک به ۴۰ هزار هوادار تراکتور بود .

در حالت کلی می توان این گونه نتیجه گرفت که ذوب آهن روز گذشته مفیدتر و کاربردی تر از تراکتور بازی کرد و برتری آماری تراکتور فقط حالت دکوری داشت و مثل چند بازی قبل به کار این تیم در گرفتن نتیجه نیامد!

کد خبر 865


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید