قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/24 13:31 | کد خبر : 873
ویروس‌کش سرمربی اسپانیایی درست کار نمی‌کند

پیگیری یک موضوع؛ اتحاد علیه خمس داخل تیم!

چند دستگی و حالا تشکیل باند علیه سرمربی، این ها ابتدا شایعاتی بی اساس بودند اما حالا به خود واقعیت وصل شده و تراکتور را در شرایطی سخت قرار داده است.

تراکتور,پاکو خمس,ریکاردو آلوز,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور سال 1403 را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده است. کسب تنها 2 امتیاز از 9 امتیاز ممکن بازی های اخیر نارضایتی از شاگردان پاکو خمس را به اوج رسانده است. در همین مقطع شایعاتی مبنی بر کم کاری عده ای از بازیکنان به گوش می رسد.

خبرهای درز کرده از اوضاع داخلی تیم تراکتور نگران‌کننده است. منابع نزدیک به باشگاه از تشکیل باندهایی درون تیم خبر می دهند که شرایط فنی تیم را با عملکردشان تحت تاثیر قرارداده اند.

همانطور که هفته گذشته اشاره کردیم، شایعات سال قبل پیرامون ایجاد شبه گروه های چند نفری، و چند دستگی درون تراکتور طی هفت های اخیر قوت گرفته است.

خمس بعد از بازی با ذوب آهن و شکست سنگین تیمش، خود را مسئول باخت دانست و به حمایت از شاگردانش پرداخت. او بازیکنان تراکتور را شایسته احترام و محبت بیشتری دانست اما مشخص نیست که آیا خودش در نزد آنها این موقعیت را دارد یا خیر.

پست اینستاگرامی ریکاردو آلوز و درخواست او برای اتحاد دورن تیم هم اشاره غیرمستقیمی به این موضوع داشت. اکنون با توجه به پراکنده شدن اخبار باندسازی علیه خمس، مشخص نیست این سرمربی اسپانیایی اطلاعی در خصوص این موضوع دارد یا خیر؛ او هنوز موضع مشخصی در برابر این اخبار از خود نشان نداده است ولی قطعا تسلط به این موضوعات یکی از مهمترین بخش های مربیگری در تیم های بزرگ است.

کد خبر 873


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید