قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/23 13:31 | کد خبر : 874
8 بازی و 16 امتیاز، تیم کلانتری حریف می طلبد

مس جور تراکتور را می‌کشد؛ میانگین در حد قهرمانی!

تیم فوتبال مس سونگون نیم فصل دوم لیگ دسته اول را با قدرت در حال پشت سر گذاشتن است؛ میانگین امتیازی این تیم در دور برگشت در حد قهرمانیست.

مس سونگون ,لیگ آزادگان,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، مس سونگون در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان روز دوشنبه از ساعت ۱۶:۴۵ در استادیوم یادگار امام تبریز، میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

این تیم با ۳۸ امتیاز و هم امتیاز با سایپا رده پنجمی به خاطر تفاضل گل کم تر در رده ششم جدول جای گرفته است. در مقابل پارس جنوبی جم با ۳۴ امتیاز در رده دهم قرار گرفته است و همین اختلاف اندک امتیازات،حساسیت بازی را دو چندان می‌کند.

مس سونگون، شگفتی ساز دور برگشت رقابت ها به دنبال پوکر برد مقابل حریف جنوبی خود و ارتقای جایگاه کنونی است.

شاگردان علی اصغر کلانتری در ۸ بازی قبلی با میانگین ۲ امتیاز از هر بازی سورپرایز نیم فصل دوم لیگ یک نام گرفته اند. این نتایج به ارتقای جایگاه تیم مس از سیزدهم به ششم انجامیده تا در مقطعی که تراکتور همه را حرص می دهد، نارنجی پوشان سونگون جور فوتبال آذربایجان را بکشند.

آنها فردا در ورزشگاهی به مصاف پارس خواهند رفت که در سال 1403 طلسم شده است. تراکتور سه بازی در این ورزشگاه انجام داده و تنها دو امتیاز کسب کرده است. حالا باید ببینم مس که در 4 بازی اخیر حتی یک گل هم نخورده می تواند این طلسم را بشکند یا دچارش خواهد شد.

کد خبر 874


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید