قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/26 01:30 | کد خبر : 875
همچنان ستاره صادر می کنیم و تماشاگر بقیه ایم...

پایان لیگ برتر بانوان؛ جایی برای دختران ما نیست!

لیگ برتر فوتبال بانوان هفته گذشته با تداوم یک حسرت بزرگ برای بانوان فوتبالیست منطقه آذربایجان به پایان رسید.

فوتبال بانوان ,ساناز ربیع‌لاله,فاطمه اعتمادی,اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، لیگ برتر فوتبال بانوان روز ۲۲‌ فروردین با قهرمانی خاتون بم به پایان رسید. این در حالی است که حتی یک نماینده از تمامی شهرهای آذربایجان در این لیگ حضور نداشت. به نظر می رسد تیم‌داری در بخش لیگ‌برتر بانوان هنوز در برنامه مسئولین و مدیران این منطقه قرار ندارد.

سال‌های گذشته ستاره‌هایی چون ساناز ربیع‌لاله، فاطمه اعتمادی و بسیاری از ستاره های مستعد با وجود استعداد فراوانشان به دلیل عدم حضور تیم‌های فوتبال بانوان آذربایجان در لیگ‌برتر برای تیم‌های استان‌های دیگر توپ می‌زدند. اکنون خاک کشور همسایه ترکیه میزبان توانمندی‌های این بانوان شده است.

۴ بهمن ۱۴۰۲، لیلا جاویدان معاون توسعه ورزش بانوان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر چنین گفته بود: "اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در سال گذشته توانست مقام‌ نخست ارزیابی در بحث ورزش بانوان را کسب کند." 

حال جای سوال است که چطور مقام نخست ارزیابی در بخش بانوان بدون داشتن یک تیم حاضر درلیگ بانوان میسر می‌شود. خاتون بم کرمان برای دهمین بار متوالی در شرایطی قهرمان لیگ‌برتر بانوان شد که نماینده دوم این استان نیز، یعنی شهرداری سیرجان در جایگاه سوم جدول قرار دارد؛ به نظرتان کدامیک از این اتفاقات باورپذیرتر هستند؟

کد خبر 875


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید