قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/25 02:30 | کد خبر : 877
بررسی اتفاقات عجیب اولین حضور بانوان در یادگار

گزارش ویژه؛ گویلرین اولدوزلاری شرمنده‌ایم!

اولین حضور بانوان هوادار تراکتور در بازی های لیگ برتری این تیم با حواشی و کم و کاست های بسیاری همراه بود که این اتفاق تاریخی را تحت الشعاع قرار داد.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش « ورزش آذربایجان »، دیدار تراکتور-ذوب آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر با حضور بانوان هوادار تیم میزبان در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد. این اولین بار بود که مجوز حضور بانوان برای بازی های لیگ برتری تیم تراکتور صادر شده بود تا روزی تاریخی را شاهد باشیم؛ با این وجود یکسری اتفاقات در کنار شکست سنگین شاگردان پاکو خمس این اتفاق تاریخی را تحت الشعاع قرار داد.

بلیط فروشی غیر حرفه ای ! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
پس از اینکه در بازی آسیایی ابتدای فصل تراکتور - الشارجه بنا به ملاحظات بین المللی، حضور بانوان بدون ثبت بلیط و به صورت گزینشی در استادیوم اتفاق افتاده بود، بسیاری از هواداران خانم تراکتور انتظار داشتند که با توجه به صدور مجوز از سوی مقام عالی استان «استاندار آذربایجان شرقی» در دیدار با ذوب آهن با ثبت بلیط در سایت مثل تمامی هواداران مرد و یا هواداران خانم در پایتخت به ورزشگاه بروند. 
این اتفاق در واقع عملی نشد و در نهایت مشخص نشد چه تعداد بلیت در سایت برای بانوان در نظر گرفته شده است، چون تنها در عرض ۵ دقیقه پس از آغاز بلیت فروشی امکان خرید در سایت نبود و برخی مراجع غیررسمی اطلاعات شخصی بانوان را دریافت کرده و اقدام به ثبت بلیت می نمودند! در انتها کانون هواداران باشگاه نیز در اطلاعیه ای از بانوانی که قصد حضور در ورزشگاه را داشتند درخواست کرد به مقابل هیئت فوتبال استان مراجعه کرده و با هماهنگی هایی در آنجا راهی استادیوم شوند! اتفاقی که دور از مراحل حرفه ای بود.

وضعیت نابسامان مقابل هیئت فوتبال 
آنچه ظهر روز جمعه مقابل هیئت فوتبال رخ داد یک وضعیت به دور از شأن برای فوتبال آذربایجان بود. تعداد اندک اتوبوس هایی که برای حمل و نقل بانوان در نظر گرفته شده بود ، ترافیک بسیار شدیدی را ایجاد کرده و موجب هرج و مرج شد. وضعیتی که علت آن هم اطلاع رسانی نادرست و عدم درک شرایط از سوی مسئولین بود، گویا آنها نمی‌دانستند استقبال از بازی های تراکتور در تبریز چگونه است و یا چه تعداد هوادار خانم تراکتور مشتاق صدور مجوز و حضور در بازی های این تیم هستند! در نهایت به ابتدایی ترین شکل ممکن بارگیری اتوبوس ها انجام و بانوان راهی استادیوم شدند.

داخل استادیوم، چه بر سر امانات بانوان آمد ؟ 
از همه این ها که بگذریم ، بانوان در داخل استادیوم نیز مورد بی مهری قرار گرفتند! گزارش های رسیده نشان می دهد آنهایی که اموال خود را به بخش امانت بانوان استادیوم یادگار امام سپرده بودند، در پایان بازی نتوانستند آنها را پس بگیرند‌. امنیت ضعیف در داخل استادیوم یادگار امام موردی بود که پیش از این نیز مشاهده شده بود و بارها سرقت های مختلفی در پارکینگ استادیوم نیز رخ داده بود اما به سرقت رفتن و یا گم شدن اموال بانوان آن هم در بخش امانات ، تازه ترین مورد منفی از یادگار بود که ویدیوهای منتشر شده از آن قابل تامل بود.

کد خبر 877


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید