قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/26 08:30 | کد خبر : 882
از قهر تا پیشنهاد…

کم و کیف خروج آلوز از ایران

ریکاردو آلوز هافبک ارزشمند باشگاه تراکتور یک روز پس از دیدار جنجالی تراکتور - ذوب آهن تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد.

تراکتور,ریکاردو آلوز,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش «ورزش آذربایجان » ، ریکاردو آلوز در جلسه ریکاوری شاگردان خمس پس از دیدار تراکتور - ذوب آهن شرکت کرده بود سفر ناگهانی و پرحاشیه ای به ترکیه داشت .

روز شنبه پس از فاجعه ۲۴ فروردین استادیوم یادگار امام بود که کادر فنی تراکتور یک جلسه ریکاوری برای بازیکنان اصلی تیم برگزار کرد . در خلال این جلسه ، ریکاردو آلوز با سرمربی تیم صحبت هایی داشته است و از او برای سفر به ترکیه اجازه گرفته است.

پس از این اتفاق، از درون باشگاه تراکتور خبرهایی مبنی بر مذاکره با آلوز در ترکیه و تمدید قرارداد او به گوش می‌رسد. دفتر باشگاه تراکتور در ترکیه این مسئولیت را خواهد داشت تا علاوه بر تلاش برای افزایش  روحیه ریکاردو ، با پیشنهادی مناسب او را برای ادامه مسابقات لیگ برتر راهی تبریز کند.

ریکاردو آلوز هم اکنون با ۹ پاس گل در صدر جدول پاس گل های لیگ برتر قرار دارد و عملکردی بالاتر از سایر بازیکنان تراکتور در دیدار های گذشته این تیم داشته است که همین امر موجب محبوبیت بسیار زیاد او در میان هواداران تراکتور شده است

کد خبر 882


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید