قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/27 00:30 | کد خبر : 886
جلوه و فنرباغچه تنها یک شانس برای جبران دارند

فینال دوم سوپرلیگ ترکیه بازهم به کام هالک!

دیدار دوم فینال والیبال سوپرلیگ ترکیه مثل بازی اول با نتیجه سه بر یک به سود یاران اسلوبودان کواچ در تیم هالک بانک خاتمه یافت.

سوپرلیگ والیبال ترکیه,هالک بانک,فنرباغچه,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان "، در چارچوب مسابقات سوپرلیگ والیبال مردان ترکیه و در دومین بازی فینال، تیم هالک بانک با درخشش نیمیر عبدالعزیز قطرپاسور هلندی خود توانست مثل بازی اول سه بر یک مقابل فنرباغچه که مهدی جلوه را در ترکیبش داشت به برتری برسد و تا بالا بردن جام قهرمانی فقط یک گام فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان کواچ ست های اول ،دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵_۲۲، ۲۵_۱۹ و ۲۵_۲۰ پیروز شدند و تنها در ست سوم را ۲۵_۲۱ به فنرباغچه واگذار کردند.

در این دیدار عبدالعزیز ستاره هلندی هالک بانک ۲۳ پوئن برای تیمش کسب کرد و در مقابل دراژن لوبوریچ با کسب ۲۷ پوئن نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

با دومین برد پیاپی هالک بانک مقابل فنرباغچه در فینال والیبال سوپرلیگ ترکیه،این تیم کار آن چنان سختی برای قهرمانی نخواهد داشت و فقط یک برد نیاز دارد تا فاتح سوپرلیگ ترکیه شود و در آن سوی،تیم فنرباغچه تنها تیمی بود که در مرحله‌ی گروهی تنها باخت هالک بانک کهکشانی را ثبت کرد و شگفتی ساز شدند و یاران جلوه تنها با خلق شگفتی می‌توانند به بازی و کسب قهرمانی امید داشته‌ باشند.

کد خبر 886


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید