قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/27 02:30 | کد خبر : 890
در جریان تمرین امروز رقم خورد...

فوری؛ خداحافظی خمس با تراکتوری‌ها!

پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور تصمیم عجیبی را اتخاذ کرده است.

تراکتور,پاکو خمس,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، تراکتور شروع خوبی در سال ۱۴۰۳ نداشت و با کسب ۲ امتیاز از ۳ بازی خانگی هواداران را حسابی شاکی کرد، این نتایج باعث شد تا حضور پاکو خمس در تراکتور تحت شعاع قرار بگیرد. مذاکرات و جلسات مدیر عامل و سرمربی تیم طی روزهای اخیر نتیجه خاصی نداشته و رسانه ها خبر از ادامه همکاری باشگاه با خمس دادند اما آخرین اخبار حاکی از آن است که خمس رفتنی است.

سرمربی پرتغالی که طی ساعات اخیر شایعات زیادی در موردش مطرح شده، گویا امروز از شاگردانش خداحافظی کرده است. او ظهر امروز در تمرین حضور پیدا کرد و قرار است بعد از پایان بازهم در دفتر مدیرعامل باشگاه حضور پیدا کند.

براساس اخبار دریافتی از منابع باشگاه تراکتور بعد از اینکه ریکاردو آلوز ۷۲ساعت پیش بدون اطلاع قبلی ایران را ترک کرد، پاکو خمس نیز به اعضای تیمش اعلام کرده که قصد ترک ایران را دارد و مشخص نیست کی می خواهد بازگردد.

البته این تصمیم دلیل فنی و مرتبط به باشگاه ندارد، و باید دید باشگاه تراکتور چه موضعی در رابطه با آن خواهد گرفت. تمامی این اخبار شنیده های منابع ما از تمرین تراکتور است و باید دید تصمیم نهایی و اطلاعیه باشگاه راجع به این تصمیم چه خواهد بود.

کد خبر 890


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید