قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/26 13:31 | کد خبر : 893

بعد از نهایی شدن جدایی پاکو خمس و دستیارانش حالا پروسه انتخاب جانشین موقت او در باشگاه تراکتور به جریان افتاده است.

تراکتور,پاکو خمس,محمد نصرتی,

به گزارش “ورزش آذربایجان”، شاید وقتی امروز صبح خبر جدایی پاکو خمس را دادیم خیلی ها آن را باور نکردند تا اینکه تمرین سرخ پوشان برگزار شد؛ تمرینی که در مورد اتفاقاتش برایتان نوشتیم و حالا می خواهیم در مورد اتفاقات بعد از آن بگوییم.

خمس و دستیارانش در جلسه تمرینی امروز خداحافظی احساسی‌ای با اعضای تیم داشتند و رسانه رسمی باشگاه تراکتور نیز ساعتی پیش سرانجام موضع رسمی این باشگاه را در مورد اتفاق یاد شده اعلام کرد.

تراکتوری ها بعد از اعلام رسمی قطع همکاری با خمس وارد پروسه انتخاب جانشین موقت او شده اند. در این مورد در ورزش آذربایجان خواندید که محمد نصرتی جدی ترین گزینه سرخ پوشان است.

صحت این موضوع تایید شده و از باشگاه تراکتور خبر می رسد که مدیران این باشگاه در حال مذاکره با نصرتی هستند تا دستیار خمس بعد از جدایی ناگهانی او تا معلوم شدن شرایط هدایت تیم را به عهده بگیرد. نصرتی اما هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است. مصاحبه عجیب و خداحافظی احساسی نصرتی بعد از بازی با ذوب آهن، آخرین سکانسی است که از او به یاد داریم. او حالا برای قبول مسئولیت تیم در شرایطی که شنیده می شود جدایی هایی دیگری هم در راه است، در حالت دو دلی قرار دارد.

کد خبر 893


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید