قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/23 13:31 | کد خبر : 896
اختصاصی از منابع نزدیک به باشگاه؛

لیست اولیه جانشینان خمس؛ سه نفر و چندی!

پس از تائید خبر اختصاصی ورزش آذربایجان و قطعی بودن فسخ قرارداد خمس، باشگاه تراکتور برای ادامه فصل سه گزینه را مدنظر دارد.

تراکتور,محمد نصرتی,دراگان اسکوچیچ,یحیی گل محمدی,

به گزارش"ورزش آذربایجان" پاکو خمس طبق توافق با مدیران تراکتور قرارداد خودرا فسخ کرد و ساعتی قبل همراه با دستیارانش از ایران خارج شد. او در تمرین ظهر امروز تراکتور با اعضای تیم خداحافظی و دقایقی با آنها صحبت کرده بود.

محمد نصرتی؛ غیرواقعی و نزدیک!

طبق تازه ترین اخبار  به دست آمده از منابع موثق، با توجه به توافق قطع همکاری بین باشگاه تراکتور و پاکو خمس، این باشگاه پیشنهاد اولیه به محمد نصرتی ارائه داده است؛ پیشنهاد باشگاه مربیگری موقت نصرتی و در صورت کسب امتیاز مورد نظر باشگاه در بازی های مشخص، ادامه دادن با وی بعنوان سرمربی تا آخر فصل است. محمد نصرتی تا بحال جواب قطعی به مدیران باشگاه نداده است.

در همین حال برخی منابع خبر می دهند که باشگاه تراکتور در حال بررسی وضعیت دراگان اسکوچیچ و یحیی گل محمدی برای ادامه فصل است. البته از چند نام دیگر نیز حول نیمکت تراکتور طی ساعات اخیر یاد شده است.

دراگان اسکوچیچ؛ تردید

دراگان اسکوچیچ، گزینه ای است که در حال حاضر در تیم های پایه ملی کرواسی فعالیت می کند. او که جز ایران در دیگر کشورها فعالیت مربیگری قابل توجهی در یک دهه اخیر نداشته، در فولاد و خونه به خونه روزهای موفقی داشت اما حواشی مربوط به دوران حضورش در تیم ملی و رابطه سینوسی با فوق ستاره ها، حضورش در تیم های بزرگ را زیر سوال برده است.

یحیی گل محمدی؛ اتمام حجت!

از یحیی گل محمدی هم به عنوان گزینه دیگری یاد می شود که احتمال جانشینی پاکو خمس را دارد. آن چه که تا این لحظه در مورد یحیی می توان گفت، شایعه بودن حضورش در تراکتور است. او پیش از گزینه دو باشگاه دیگر بعد از ترک پرسپولیس بود اما به نظر می رسد حداقل تا پایان فصل این مربی را روی نیمکت تیم دیگری نبینیم.

کد خبر 896


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید