قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/27 13:31 | کد خبر : 900
فعلا از شوک این اتفاق خارج نشده اند...

تمرین امروز تراکتور زیر نظر گزینه جانشینی خمس!

به گفته سعید مظفری زاده، مدیر تیم تراکتور، این تیم امروز تمرینات خود را زیر نظر دستیاران ایرانی پاکو خمس پیگیری خواهد کرد.


به گزارش "ورزش آذربایجان"، قطع همکاری با پاکو خمس و دستیاران خارجی اش، چالش غیرمنتظره ای بود که باشگاه تراکتور روز گذشته با آن مواجه شد. آنها حالا باید هر چه زودتر جانشین سرمربی اسپانیایی را انتخاب کنند. شایعه در این مورد زیاد است و نام های زیادی هم مطرح شده اما به گفته مدیر تیم تراکتور اتفاق به قدری غیرمنتظره بود که هنوز فرصت تصمیم گیری نداشته اند.

سعید مظفری زاده، مدیر تیم تراکتور، در گفت و گوی یک تلویزیونی در مورد موضع باشگاه تراکتور در خصوص انتخاب جانشین خمس گفت:" فرصتی برای فکر کردن در مورد گزینه‌های جایگزین خمس نداشته‌ایم؛ جدایی او برای ما غیرمنتظره بود."

طبق گفته‌های مظفری تمرینات امروز تراکتور زیرنظر نصرتی و محمد عسگری ادامه خواهد داشت. ریکاردو آلوز هم امروز به تمرینات تیم خواهد پیوست.

جدایی خمس از باشگاه تراکتور بدون پرداخت باقی مبلغ قرارداد و توافقی صورت گرفته‌ و در آخرین دیدارش با بازیکنان به آنها تاکید کرده است:" می‌خواهم در چنین شرایطی کنار خانواده و دوستانم باشم."

لازم به ذکر است محمدنصرتی پس از بازی تراکتور با ذوب‌آهن استعفای خود را به هئیت مدیره باشگاه تراکتور تحویل داده بود اما استعفای او پذیرفته نشد و به نظر می رسد فعلا به صورت موقت سرمربی این تیم خواهد بود.

کد خبر 900


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید