قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/28 01:30 | کد خبر : 903
پرونده هفته سی‌ودوم سوپرلیگ ترکیه؛

تداوم جنگ لالیگایی گالا-فنر و اخراج مربی رونالدو!

در هفته سی و دوم سوپرلیگ فوتبال ترکیه شاهد برتری فنرباغچه و گالاتاسرای، دو غول مدعی لیگ، مقابل حریفانشان بودیم.

فنرباغچه,گالاتاسرای,سوپر لیگ فوتبال ترکیه,بشیکتاش,سانتوس,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، در چارچوب هفته سی و دوم سوپر لیگ فوتبال ترکیه، گالاتاسرای دیشب میزبان خود آلانیا اسپور را با نتیجه چهار بر صفر درهم کوبید و فنرباغچه هم روز یکشنبه با نتیجه نزدیک دو بر یک میزبان خود کاراگمرک را شکست داده بود تا فاصله بین دو تیم همچنان 2 امتیاز بماند.

در سایر دیدار های مهم بشیکتاش پس از کسب نتیجه تساوی مقابل سامسون اسپور در زمین خود، سانتوس سرمربی مشهوری که سابقه هدایت تیم ملی پرتغال و لهستان را داشت اخراج کرد تا این مربی بزرگ وداع زودهنگامی با لیگ ترکیه داشته باشد.

ترابزون اسپور تیم سوم جدول با نتیجه یک بر صفر  مقابل سیوا اسپور در زمین خود مغلوب شد. استانبول باشاک شهیر در این هفته با پیروزی سه بر دو در زمین پندبک اسپور به یک برد شیرین خارج از خانه دست یافت.ریزه اسپور رده پنجمی نیز به یک برد قاطع سه بر صفر مقابل میهمانش آنتالیا اسپور دست یافت.

در فاصله شش هفته به پایان سومرلیگ ترکیه،دو غول استانبولی گالاتاسرای با ۸۷ امتیاز و فنرباغچه با ۸۵ امتیاز رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی خواهند داشت.
تیم ریزه اسپور با ۵۲ امتیاز و ۴ امتیاز اختلاف با تیم های ۴۸ امتیازی بشیکتاش رده چهارمی و ریزه اسپور رده پنجمی،حاشیه امن مناسبی برای کسب رتبه سومی خودش ایجاد کرده است. 

همچنین به ترتیب تیم های رده ششمی تا دهمی: استانبول باشاک شهیر و کاسم پاشای ۴۶ امتیازی ، سیوا اسپور ۴۴ امتیازی ،آنتالیا اسپور و آلانیا اسپور ۴۲ امتیازی نیم نگاهی به کسب رتبه چهارمی لیگ و سهمیه اروپایی نیز دارند.

کد خبر 903


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید