قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/28 20:00 | کد خبر : 907
در میان دریایی از نام های مختلف...

آپدیت جدید از نیمکت تراکتور؛ ترند روز فعلا کنسل!

در میان نام های متعددی که برای نیمکت تراکتور مطرح شده، یک نام بیش از همه شانس جانشینی پاکو خمس را دارد اما اطلاعات جدید شرایط متفاوتی را حمایت می‌کند.

تراکتور,سعید دقیقی,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، پس از پیاده شدن پاکو خمس از سکان هدایت تراکتور، اسامی و نام های زیادی از سوی محافل خبری برای جانشینی او به گوش می‌رسد. صفحات مجازی و رسانه ورزشی بدون محدودیت خاصی نام های متعددی را طی 24 ساعت اخیر مطرح کرده اند.

از دراگان اسکوچیچ گرفته تا فرهاد مجیدی، یحیی گل محمدی و خیلی های دیگر به تراکتور لینک شده اند اما طی ۲۴ ساعت اخیر بسیاری از منابع خبری، از سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید یاد کردند.

سعید دقیقی در مقطعی بازیکن تراکتور بوده و حتی به واسطه به ثمر رساندن گل اولین قهرمانی جام حذفی در بین تی تی ها از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیران تراکتور با توجه به داشتن روابط حسنه با مدیران شمس آذر قزوین، کار سختی برای اخذ رضایت نامه دقیقی از آنها ندارند و در صورتی که محمدرضا زنوزی با این انتصاب موافقت کند، سرمربی جدید تراکتور یک چهره آشنا خواهد بود.

البته تمرین امروز تراکتوری ها زیر نظر محمد نصرتی برگزار شد و این مربی جوان تا زمان تعیین تکلیف نهایی نیمکت احتمالا نفر اول خواهد بود.اطلاعات جدید حاکی از آن است که نصرتی در صورت مدیریت شرایط شانس ادامه کار تا پایان فصل را دارد.

کد خبر 907


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید