شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ | 3113

تراکتور,مس سونگون,دورنالار,

 

امروز در حالی ۴ تیم از آزربایجان در رشته های مختلف به مصاف رقیبان خود رفتند

که ۳ پیروزی و یک شکست حاصل کار این این تیم ها بود که در کل روز خوبی برای ورزش آزربایجان رقم زدنند

 

 

 

تراکتور 2 -0 استقلال/برد لالیگایی تراکتور در الکلاسیکوی ایران

 

آخرین دیدار هفتۀ پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر با پیروزی تراکتور به پایان رسید. تراکتوری ها با ارائۀ یک بازی کاملاً برتر نسبت به حریف خود و به لطف محمد قنبری، سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کردند

 

این دیدار با حملۀ خوب تراکتوری‌ها آغاز شد. ارسال قنبری از سمت راست، در دهانۀ دروازه پیش از آنکه به اسدی برسد، توسط سیلوا درو شد. دقایقی بعد محبی با یک ضربۀ سر، پاسخ حملۀ تبریزی‌ها را داد. در ادامۀ فرصت چندان مهمی تا لحظۀ گل تراکتور خلق نشد. روی اشتباه حردانی و پاس او به بازیکنان تراکتور، محمد قنبری با شوتی دقیق به گوشه دروازه حسینی، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

 

و در ادامه در ابتدای نیمۀ دوم، کوین یامگا روی یک پاس در عمق، صاحب موقعیت شد که ضربۀ او از زاویۀ بسته را اخباری راهی کرنر کرد. با اشتباه بازیکنان استقلال، این میزبان بود که به گل دوم رسید. روی یک ضد حملۀ سریع، قنبری از پاس ریکاردو آلوز نهایت استفاده را کرد و با ضربۀ این بازیکن به گوشۀ دروازه، گل دوم را برای خودش و تراکتور به ارمغان آورد

 

در ادامه، تراکتور چند موقعیت دیگر نیز به‌دست آورد که ضربات بازیکنان میزبان با بی‌دقتی به گل تبدیل نشدند و در نهایت، تراکتور موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیده و نیم‌فصل را در رتبۀ ششم به پایان برساند.

 

 

مس4-2 قند کاترین / سند شش‌دانگ صدر لیگ برتر فوتسال به نام مس

 

تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال امروز از ساعت ۱۶ در شهر آمل میهمان قند کاترین بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۴-۲ شکست داده و با ۵۴ امتیاز، صدرنشینی بی‌حرف و حدیث خود را مستحکم‌تر کند.

 

نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید. قند کاترین دوبار در این نیمه پیش افتاد اما مس سونگون ورزقان هر دو بار کار را به تساوی کشاند.

سالار آقاپور و مجتبی پارساپور گل‌های مس را در این نیمه به ثمر رساندند.

 

مس سونگون ورزقان که در نیمه دوم برای زدن گل برتری وارد زمین شده بود موفق شد در ده دقیقه نخست دو گل توسط مرتضی عزتی و سالار آقاپور زده و ۴-۲ پیش بیافتد.

 

این برتری تا پایان حفظ شد تا شاگردان اسماعیل تقی پور که با کسب این پیروزی خارج از خانه که هجدهمین برد فصل آنها بود، ۵۴ امتیازی شده و با تکیه مقتدرانه به صدر، یک گام دیگر به فتح جام قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

 

 

 

 

مس سونگون3 -2 نصر امید / برد دلنشین مقابل صدرنشین

 

 

تیم والیبال مس سونگون ورزقان در هفته هجدهم لیگ یک والیبال مقابل صدرنشین به برتری رسید.

 

تیم والیبال مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ یک والیبال کشور امروز جمعه در تهران به مصاف تیم نصر امید تهران صدرنشین گروه الف رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نارنجی‌پوشان به‌پایان رسید.

 

شاگردان عادل بناکار موفق شدند در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب ۲۵ - ۲۰، ۲۵ - ۲۲ و ۱۸ - ۱۶ به پیروزی برسند.

 

نصرامید نیز ست‌های دوم و سوم را با نتیجه ۲۵ - ۲۳ و ۲۵ - ۲۱ از آن خود کند.

 

مس با این پیروزی تعداد بردهای خود را به عدد ۱۰ افزایش داده و ۲۹ امتیازی شد.

 

 

دورنالار 2-3 عقاب نهاجا

اما دیگر نماینده آذربایجان در لیگ دسته یک والیبال یعنی دورنالار اورمیه در ورزشگاه غدیر اورمیه مقابل عقاب نهاجا با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا هفتمین باخت این فصل تیم دورنالار به ثبت برسد.

کد خبر 91


نتیجه بازی تراکتور و سپاهان را پیش بینی کنید؟

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید