قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/29 10:30 | کد خبر : 910
رسول، کریم، سیروس، یونس و بقیه کجایید؟!

لیست جدید تیم ملی و یک رکورد خجالت‌آور!

در لیست جدید تیم ملی جوانان آذربایجان غربی بدون نماینده است و از اردبیل و آذربایجان شرقی، فقط یک نماینده حضور دارد.

امیرحسین آرمان,تیم ملی جوانان زیر۲۰سال,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، لیست نفرات دعوت شده به مرحله انتخابی تیم ملی جوانان(زیر۲۰سال) اعلام شد. استان خوزستان  با شش نماینده دعوت شده در صدر و استان های آذربایجان شرقی و اردبیل با یک نماینده دعوت شده در قعر جدول تعداد نفر دعوت شده قرار دارند.

از استان آذربایجان‌شرقی و باشگاه تراکتور امیرعلی خرمی به این اردو دعوت شده است. خرمی محصول آکادمی باشگاه تراکتور است و بنابر درخواست مربی امید اول فصل قرارداد بلند مدت با وی امضا شده است.

از استان اردبیل و باشگاه شهرداری آستارا نیز امیرحسین آرمان به تیم ملی دعوت شده است.

بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال از کاهش سهمیه نفرات تیم های امید استان های شمالغرب ابراز ناراحتی کردند، در سالهای نه چندان دور استان های شمالغرب قطب تولید بازیکن بودند و در صدر جدول بازیکنان دعوتی به تیم ملی حضور داشت.

طی یک دهه اخیر وضعیت آکادمی ها در حالت بحرانی قرار دارد و آکادمی باشگاه بزرگ تراکتور نیز وضعیت مناسبی ندارد، همچنین باشگاه آکادمی فوتبال مهدیه تبریز در روز های اخیر امتیاز تیم نونهالان خودرا به استان تهران واگذار کرده است.

اگر نگاهی ریشه ای تر به موضوع داشته باشیم شاید همین سهل انگاری ها و عدم جدی گرفتن تیم های پایه است که خشکسالی ستاره در فوتبال آذربایجان را منجر شده است. دیگر خبری از تیم های ملی فوتبال با حضور چندین ستاره از خطه آذربایجان نیست، کریم باقری، رسول خطیبی، یونس باهنر، علیرضا اکبرپور، سیروس دین محمدی و... دیگر نیستند که با آنها پز بدهیم؛ فعلا باشگاههایمان یک مصرف کننده مطلق هستند و آکادمی ها دکوری!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 910


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید