قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/29 10:30 | کد خبر : 911

آخرین آپدیت از شرایط نیمکت تیم تراکتور حاکی از آن است که مدیریت و مالک باشگاه در مورد محمد نصرتی به یک توافق مشروط دست یافته اند.

تراکتور,محمد نصرتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، پس از جدایی پاکو خمس از هدایت تراکتور محمد نصرتی دستیار وی به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب شد. روز گذشته تمرینات زیر نظر محمد نصرتی برگزار شد و در بازی مقابل نساجی در مازندران هدایت تراکتور بر عهده او خواهد بود.

شنیده ها از منابع آگاه حاکی از آن است که در صورت موفقیت نصرتی در چند بازی آتی، سرنوشت محمد تقوی سال اول خصوصی شدن تراکتور در انتظارش خواهد بود.

این یعنی واژه سرمربی موقت به صورت خودکار از کنار نام نصرتی حذف و به او عنوان سرمربی دائمی تیم انتخاب خواهد شد؛ این آخرین تصمیم مدیران باشگاه برای مدیریت شرایط کنونی است و گفته می شود از طرف محمدرضا زنوزی، نیز اطمینان کامل به آنها داده شده است.

محمدنصرتی دو سال پیش نیز پس از اخراج زونیمیر سولدو، یک بار به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شده بود که در آن دیدار با تیم سپاهان به تساوی دو - دو رسید. او بعد از اتفاقات بازی با ذوب آهن نسبت به قبول هدایت تراکتور دو دل بود اما بعد از اطلاع از حمایت مالک و وعده های بعدی کمی امیدوار شده است. البته باشگاه تراکتور در این موارد ثابت کرده که پایبند هیچ اصل خاصی نیست و هر لحظه احتمال اتخاذ تصمیمات خلق الساعه نیز وجود دارد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 911


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید