قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/29 13:00 | کد خبر : 913
تبعات یک تصمیم عجولانه از یک مغز متفکر...

گزارش؛ وقتی معروف خودش جای خالی خورد!

سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران، پس از این که دستش از سرمربی گری این تیم کوتاه ماند با تیم شهداب یزد هم به توافق نرسید تا در مسیر جدیدش هم‌چنان بلاتکلیف بماند.

سعید معروف,شهداری اورمیه,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، سعید معروف نابغه ارومیه‌ای والیبال ایران و جهان که از همان روزهای نخست استعداد بالایش در مربیگری را نشان داده بود طی تصمیمی ناگهانی به یکباره از بازگشت به عنوان بازیکن به گزینه سرمربی گری تیم ملی تبدیل شد. اما پس از کش و قوس های فراوان دست او از نیمکت ایران کوتاه ماند. او طی روزهای اخیر با تیم شهداب یزد هم به توافق نرسید تا در مسیر جدیدش همچنان بلاتکلیف بماند.

این پاسور چیره دست و اعجوبه والیبال ایران که تنها یک قدم با نیمکت مربی‌گری تیم ملی ایران فاصله داشت به دلیل مخالفت ۹۵درصدی اعضای کمیته فنی و مخالفت مردم، از دور گزینه های مورد بررسی کنار رفت تا به زعم آنان سرنوشت علی دایی برای این سوپراستار والیبال ایران تکرار نشود و ره صد ساله را یک شبه طی نکند. همچنین سعید معروف پیشنهاد مربی گری تیم ملی را رد کرد و اعلام کرد فقط به عنوان سرمربی  آماده  همکاری است تا حضور او در قامت مربی در تیم ملی منتفی شود.

دیروز نیز با اعلام باشگاه شهداب،محمدی راد سکان هدایت این تیم یزدی را برای سال جدید برعهده خواهد گرفت تا حضور معروف در این تیم منتفی شود. باشگاه شهداب پیش از امضای قرارداد با محمدی راد با سعید معروف پای مذاکره نشسته بود اما طرفین به توافق نرسیدند. مدیران شهداب علت عدم توافق با معروف را توقع دور از انتظار او اعلام کردند.

همچنین با توجه به نتایج درخشان شهرداری ارومیه با عبدالرضا علیزاده، شانس معروف برای هدایت تیم زادگاهش قابل تصور نیست و بنابرین ورود عجولانه سعید معروف به عرصه سرمربی گری خوش یمن نبوده و او را در بلاتکلیفی محض قرار داده است. در حالی که تصور می‌شد این پاسور خوش فکر و کاپیتان سابق تیم ملی برای ورود به عرصه سرمربی گری کار راحت و موفقی داشته باشد اما در واقعیت این بخش از والیبال تا این لحظه بر وفق مراد معروف نشد

کد خبر 913


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید