قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/29 13:30 | کد خبر : 914
آپدیت جدید از نیمکت تراکتور

بخت بالای رفیق زنوزی برای جانشینی خمس

مالک باشگاه تراکتور تصمیم جدیدی در مورد نیمکت تیم فوتبال این باشگاه دارد؛ تصمیمی که اگر عملی شود شاید با استقبال هواداران هم روبرو شود.

تراکتور,قربان بردیف,پاکو خمس,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از قطع همکاری ناگهانی با پاکو خمس و دستیارانش، باشگاه تراکتور بار دیگر وارد پروسه انتخاب سرمربی شده است؛ پروسه ای که در 7 سال اخیر 16 بار تکرار شده است.

محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، که درگیر مراسم ختم همسرش بود، امروز در منزل هواداری که اخیرا فوت کرد حضور یافت. او که فرصت رسیدگی به امور تراکتور را بعد از مدت ها پیدا کرده، در کنار سپردن موقت کار به محمد نصرتی، در اندیشه بازگرداندن یک چهره محبوب به تراکتور است.

با توجه به نارضایتی های اخیر، مالک تراکتور دوست دارد بازهم دل هواداران را به دست بیاورد؛ قربان بردیف، گزینه مورد نظر اوست که در یک مقطع کنار تراکتور بود و محبوبیت زیادی هم کسب کرد.

سن و سال بالای بردیف و این نکته که اکثر موفقیت های او در سال های دور به دست آمده، تردیدهایی است که در مورد این مربی وجود دارد؛ با این وجود این نکته را هم باید در نظر گرفتن که قبول هدایت تراکتور در شرایط فعلی ریسکی نیست که هرکسی آن را قبول کند. البته قربان و زنوزی به واسطه دوستی نزدیک شان شاید این معامله را جوش داده و دوباره نیمکت تراکتور را اروپایی کنند. قربان بردیف یکی از مهمانان ویژه خارجی مراسم خاکسپاری همسر محمدرضا زنوزی بود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 914


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید