قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/29 13:30 | کد خبر : 915

بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع نزدیک به باشگاه تراکتور، بعد از حضور محمدرضا زنوزی در تبریز، پروسه انتخاب جانشین پاکو خمس، به طور کامل تغییر کرده است.

تراکتور,قربان بردیف,پاکو خمس,محمد نصرتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از جدایی توافقی پاکو خمس از تراکتور، محمد نصرتی به عنوان مربی موقت، تیم را تمرین داد. او روز گذشته و امروز کنار تراکتوری ها حضور داشت اما گفته می شود با نیمکت سرخ پوشان خداحافظی کرده است.

نصرتی که بعد از باخت 4-1 مقابل ذوب آهن استعفایی احساسی داده بود، یک روز بعد از جدایی خمس تیم را تمرین داد و برنامه اولیه ادامه کار با او طی هفته های پیش رو بود. با این وجود بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع نزدیک به باشگاه تراکتور، بعد از حضور محمدرضا زنوزی در تبریز، پروسه انتخاب جانشین پاکو خمس، به طور کامل تغییر کرده است.

ساعتی پیش از قربان بردیف، سرمربی سابق تراکتوری ها، به عنوان جدی ترین گزینه مدنظر محمدرضا زنوزی یاد کردیم. حالا گفته می شود طرفین برای همکاری دوباره به توافقات خوبی دست یافته اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مربی فردا تراکتور را تمرین می دهد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 915


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید