قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/29 17:00 | کد خبر : 916
اعداد و ارقامی که اصلا باهم نمی خوانند...

سفر تراکتور به شمال؛ خطرناک و غلط‌انداز

تراکتور روز جمعه با چهره ای کاملا دگرگون شده در زمین و کنار زمین مقابل نساجی به میدان می رود؛ حریفی که اعداد و ارقامش با هم همخوانی ندارند!

تراکتور,نساجی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، تراکتور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مهمان نساجی مازندران است. این بازی روز جمعه ساعت۱۶:۳۰ در قائمشهر برگزار خواهد شد.

در شرایطی که تراکتور با کوله باری از تغییرات – سرمربی و ترکیب (بخاطر مصدومیت و محرومیت چند بازیکن) – راهی قائمشهر می شود، تیم میزبان هم غایبان بزرگی دارد. وجه تشابه دو تیم فقط این نیست، هر دوی آنها برای سه امتیاز بازی روز جمعه جان خواهند داد.

نساجی در این بازی بهترین گلزن خود محمدرضا آزادی را در اختیار ندارد. علاوه بر بازیکن سابق تراکتور، نساجی یکی دیگر از بازیکنان تاثیر گذار خود یعنی صالح حردانی را هم مقابل سرخ پوشان آذربایجان در اختیار نخواهد داشت.

اما این تیم در هفته های گذشته با توجه به شرایط جدولی – در قعر حضور دارد – بازی های بسیار بسته ای انجام داده به طوری که طی ۴ بازی اخیر این تیم فقط سه گل رد و بدل شده است.

نساجی هفته قبل مقابل سپاهان در اصفهان یک امتیاز مهمی را کسب کرد تا نشان دهد رتبه ای که دارد هیچ شباهتی به نتایجی که در این مقطع می گیرد ندارد.

نساجی با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قراردارد و همه تلاش خود را خواهد کرد تا در هفته های آخر لیگ بتواند خود را از سقوط به لیگ یک نجات دهد؛ این چیزی است که هواداران نساجی طی سال های اخیر به آن عادت کرده اند.

کد خبر 916


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید